2012. október 30., kedd

39.rész


39.rész
Az igazság: félünk elmondani, de jobb lesz a lelkünk

*Lexy szemszöge*

Kimentem a repülőtérre és még volt idő  gép leszállásáig ezért leültem a váróteremben.Megláttam magam mellett egy prospektust.Ez volt hatalmas betűkkel ráírva:"Vár mindenkit a vidámpark!"-elkezdtem olvasni és megtudtam belőle hogy egy új szórakoztató park nyílt a város küldő részén.Nagyon jól hangzott a hirdetés és olvastam volna tovább de akkor hirtelen hátulról valaki befogta a szememet.Ismerősek voltak a kezek és az illat is.Hátra fordultam:
-Niall!*kiáltottam fel.-Sziasztok!-köszöntem a többieknek.
-Heló*mondták kórusban majd fáradtan leroskadtak mellém.-Mi az megviselt ez a sok utazás?Pedig arra gondoltam elmehetnénk a vidámparkban!*mondtam és meglegyezgettem a prospektust.Egyből fölcsillant a szemük.
-Mehetünk!*mondták egyszerre majd Niall megölelt.
-Mit gondolsz El?Elmenjünk velük vagy mi legyen?-kérdeztem.
-Hát arra gondoltam elmehetnénk inkább ma máshova..tudod hova!*mondta El.Lou bólintott.
-Hát srácok nekünk mennünk kell!-mondta Loui és rákacsintott Elre majd megfogta a kezét és arébb húzta.
-És ti Liam?-kérdeztem.
-Hát igazából ma másra gondoltam!-mondta Liam is.
-..Én sem tudok vágott hirtelen közbe Zayn!
-Nah és te Harry?-kérdezte Niall.
Harry lehajtotta a fejét.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Semmi sem!-mondtam de még mindig haragudtam egy kicsit Niallre, de úgy gondoltam ez egy jó alkalom lesz hogy rendeződjenek a dolgok.-Mehetünk!
-Rendben akkor 3-an megyünk!*mosolyogtam.
***
*Harry szemszöge*

Kicsit féltem a dologtól hogy mi lesz ha Niall elmondja azt Lexy-nek?Akkor valószínű jól össze veszik Lottieval. Szomorúan ballagtam utánuk.
-Üljünk fel az óriáskerékre!-mondta Niall és nagyot nyelt.
-rendben!-vágta rá Lexy és megfpgta a kezét.
-Muszály elmondanom nem bírok tovább hazudni!-súgta oda nekem.
Ettől féltem. Nah most meg mi lesz!Úgy láttam jobbnak ha Nialléktől a lehető legtávolabb ülök a hullámvasúton, ezért legháturra vánszorogtam.
Elindultak a kocsik de most ez valahogy nem érdekelt.Idegesen mocorogtam az ülésben.Egy váratlan pillanatban megrezzentem egy hangra.
-Hogy tehetted ezt?Mért?Mért vele?És mért velem?-ezeket hallottam Lexy szájából.
Megállt a hullámvasút és lexy szó szerint kiugrott belőle.
-Várj!-próbálta vissza húzni Niall de ő csak menekült előle.
-Várj beszéljük meg!-kiáltotta utána.
Most érzetem azt hogy közbe kell avatkoznom.
-Bízz bennem haver!-veregettem meg Niall vállát és lexy után futottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése