2012. augusztus 30., csütörtök

15.rész


15.rész
Zűrös reggel
Reggel ismeretlen helyen ébredtem fel. Soha sem láttam még azelőtt azokat a falakat sem a képeket és a bútotok sem voltak ismerősek.Egy nagy ágyban feküdtem.Pugha volt az ágynemű,frissen mosott.Az redőny résein beszívárgott egy kis fény.Először azt hittem hogy egyedül vagyok a szobába, de akkor megláttam hogy Harry ott fekszik a földön egy takaró huzaton és alszik.
Nagyon édes volt.
csöndben felálltam és kinyitottam az ajtót majd lementem a földszintre ahol Liam és Dinah reggelit csináltak.
-Jó reggelt!-kiáltották.-Hogy aludtál?
-Öhm jól!-nyögtem ki álmos fejjel majd leültem.
Akkor eszembe jutott Abby néni!
-Hú basszus Abby néninek nem szóltunk.-kiálottam fel ilyedten.
-Nyugi Lott én még tegnap este kültem neki egy sms-t hogy ma egy haverunknál alszunk.Semmi pánik!-nyugtatott Dinah.
Bolintottam egyet hogy akkor jó.
-És mit fogunk enni?-kérdeztem kíváncsian.
-Palacsintát sütünk.-válaszolt Liam.

Egyszer csak hallom hogy fönt kinyílik az ajtó és Harry sétál le a lépcsőn.
-Sziasztok!-mondta majd bele túrt a hajába.
-Csak hogy felkeltél, mindjárt kész a reggeli!-mosolygott Liam.
-Oh ne Harry!Hol a kakaó??
-Hát azt hiszem azt elhasználtuk múltkor a kaja csatába!-nevetett.
-Akkor valakinek le kéne menni a boltba!-mondtam majd a kabátomat kezdtem húzni.-Dinah elkísérsz, mert nem tudom merre van.
-Ahham.-mondta majd elindult de akkor Harry oda súgta a fülébe.
"Maradj!Majd én megyek!"
Dinah megtorpant amjd visszament a palacsintákhoz, Harry pedig utánam jött és hozott egy esernyőt.
Ahogy kiértem az ajtón láttam is hogy minek az esernyő, mert elkezdett esni .
Harry fölém tartotta az esernyőt majd elindultunk.
tegnap este óta nem is szóltunk egymáshoz.
-Figyelja ategnap este....-mondtam.
-....csodálatos volt.-szakított félbe.

Nem szóltam semmi csak mentem tovább a bolt felé,az eső még mindig zuhogott.
Lassan oda értünk a bolthoz majd a kakaót is megvettük.
-Harry azt még mindig nem értem hogy mért tetted!-mondtam és a kakaót szorongattam.
-Nem tudom mi ütött belém.Csak még ilyet nem éreztem....-vágott bele a mondtba de akkor hirtelen körübrlül 20 lány és 5 riporter kezdett szaaldni utánunk a semmiből.
-Fuss!-kiáltott Harry majd megfogta a kezem és elhúzott az egyik utca irányába.
Sokáig futottunk a rajongók elől míg nem beértünk egy nagy parkba.
elnevettem magam,mert Harry haja úgy állt a futástól mint egy szénaboglya.
-Bocsi hogy ennyit kellett futni emiatt.-nevetett majd leültünk egy padra.
-Semi baj, nagyon jó volt!-nevettem még mindig.
Lassan elindultunk vissza felé egy elhagyatott utcán.Arra fele hamar oda értünk.
Gyorsan berontottunk a házba és még mindig nevettünk.
-Hát ezekbe már megint mi ütött?-kérdezte Dinah.
-Megint megőrültek.-nevetett Liam-Hoztatok kakaót?
-Ahha-nevetett Harry majd oda adta Liamnek a kakaót.
Liam és Dinah befejezték a reggeli készítést, mi meg leültünk az asztalhoz és mint a jó gyerekek vártuk a kaját.
-Tessék!Egyetek!-mosolygott Liam majd "odadobta" elénk a kaját.
Mi még mindig nem tudtuk abba hagyni a nevetést ezért liam és Dinah nem is figyeltek ránk.
-Jó étvágyta Liam!-mondta gúnyosan Dinah mikor rám nézett és látta hogy sznite sírok a röhögédtől.
-Neked is!-mosolygott.
Megettük a palacsintát majd egy kicsit lehiggadtunk.
-Nah azt hiszem nekünk menni kéne.-mondtam szomorúan.
-Hát igen-helyeselt Dinah.
-Figyeljetek nekünk egy hét múlva lesz egy fellépsésünk , nem akartok eljönni rá?.kérdezte Liam.
-De az szuper lenne!-válaszoltunk mind ketten egyszerre.
-És holnap délelőtt mit csináltok?-kérdezte harry.
-Hát azt hiszem suliba leszünk.Holnap lesz az első nap.-válaszoltam.
-Hát akkor majd egy szombat este találkozni fogunk a koncerten.Gyertek az aréna mögé fél órával a fellépsés előtt mi ott fogunk várni.-mondta harry majd elbúcsuztunk és elindultunk haza felé.
-Lott nem fogod elhinni mi történt!!-mondta izgatottan dinah.-Tegnap amikor elmentem átöltözni Liam megcsókolt.
-Hiszen ez csodálatos.Mi Harryvel rajongók elöl futottunk ma reggel, tegnap este meg velem is ez történt.-válaszoltam izgatottan.-Olyan édesek voltatok amikor aludtatok tegnap este.Ott nevettünk rajtatok Harryvel.
-Ti kis piszkok.-nevetett majd tovább siettünk haza felé.

***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése