2012. augusztus 30., csütörtök

16.rész


16.rész
Kezdődik a suli!

Már nagyon várom hogy milyen lesz az új sulimban az első nap.Nagyon izgatott vagyok miatta.Reggel már aludni se tudtam,ezért valamikor hatkor felkeltem és felébreztettem Dinah-t is.
-Mi az!-mondta álmosan.-haggyál még alszok legalább 2 órát.
Akkor eszembe jutott hogy itt kicsit késöbb kezdődik a tanítás, ezért hagytam aludni őt hisz nagyon látszott rajta hogy nincs ígyéra a korai kelés.
Sokáig néztem a plafont mire én is vissza aludtam.Nagyon jó ötlet volt ez mert úgy mégkipihentebben nyitottam ki a szemem mikor abby néni keltett nyolckor.
-Jó reggelt lányok!Ma van az első napotok!-mondta majd felhúzta a redőnyt.
-Ááá milyen jól aludtam....egész addig míg fel nem keltettél.-mondta morcosan Dinah majd elmosolyodott.
-Bocsi!-mondtam majd előkaptam egy farmert és egy pólót a szekrényből.
Gyorsan felöltöztünk és megis fésülködtünk.

-Mi a mai reggeli?-kérdeztem mikor a konyhába .
-Tükörtojás.
Leültünk és megettük a reggelit majd ittunk egy kis narancs levet.
-Nah idulhatunk.-állt fel Dinah majd felkapta a táskáját.
Mentem után mert még nem igazán tudtam merre van a suli.Kicsit izgultam hogy be tudok-e majd illeszkedni, hisz én új vagyok ők megmár 1 éve összeszokott társaság.
Beértünk a suliba,nagyon szép volt, legalábbis szebb mint az otthoni iskolák.Lassan sétáltunk az osztályunk felé, Dinah mutatta az utat.
-Na gyere már!-mondta mikor én hirtelen megtorpantam.
Bementünk a terembe hirtelen mindenki rám nézett és sugdolózni kezdtek.
Ránéztem Dinahra majd köszöntem.
-sziasztok! A nevem Lottie!-mondtam félhangosan.
-Szia!Heló!Üdvözlünk!-köszöntek néhányan.
Nem kellett sokat várni hamar bejött a tanár.
-Na látod ő az osztályfőnökünk Jessie néni!-mondta Dinah majd oda húzott hozzá.
-Jó napot!-köszöntem.
-Biztos te vagy az új diákunk!
-Igen a nevem Lottie!-mutatkoztam be.
-Jessie néni nem baj ha Lexy és én közém ül le.-kérdezte Dinah reménykedve hogy mellé ülhetek.
-Nem dehogy baj, mivel látiom ti már ismeritk egymást.Nyugodtan ülj le.-válaszolt kedvesen.
Jessie néni fiatal hölgy volt.Nem régó tatínott az iskolában.Szép virágos blúza volt és a haja kivolt neki bontva.
-gyere ! -mondta Dinah majd megmutatta a helyem.
Az osztályba hármas padok voltak így én beültem Dinah és Lexy mellé.
-Szia Lexy vagyok!-mondta kedvesen.

Lexynek szép hosszú barna haja volt csak úgy mint nekem, és nagyon sötét szemei.
-szia!Az én nevem Lottie.-válaszoltam.
Nagyon kedves lánynak tűnt és mint kiderült ő dinah legjobb barátnője.
-Azt hiszem mi jól elleszünk így hárman.-nevetett Dinah.
Nem tudtunk túl sokat beszélgetni mert becsengettek.Mindenki leült a helyére és a tanárnőre figyeltünk.
-Figyelj Lexy...-kezdte mondani Dinah de nem tudta befejezni mert rá szóltak.-majd mesélek valamit szünetbe.
Hamar eltelt az első óra nem tanultunk különösen csak beszélgettünk, jah meg be mutatkoztam.
Szünetbe mindenki oda jött hozzám és a hazámról kérdezősködött.
-Milyen ott,Szép hely?-kérdezték többen is.
-Igen varázslatos hely!.válaszoltam.
legalább húsz kérdést tettek fel egyszerre.
Dinah viszont kihúzott a töbegből és elráncigált a folyosóra.Lexy is ott volt.
Észrevettem hogy nagyon izgatott, valószínüleg Dinah már elmondta neki mi történt velünk, ahogy oda értem rögtön faggadózni kezdett.
-Na és mi történt?Láttátok Niall-t is ?Ugye milyen sexy.Olyan mázlisták vagytok!-mondta.
A beszédéből rájöttem hogy a kedvence Niall.
-Igen láttuk, de csak egy picit a színpadon.
-És mikor találkoztok velük legközelebb?-kérdezte izgatottan.
-Most szombaton a koncertjükön.-mondta kicsit felvágósan Dinah.
Bólinottam rá.
-Olyan szerncsések vagytok!-mondta majd nevetett.
Mosolyogtam rá eggyet majd vissz mentünk a terembe mert csöngettek.A következő 4 óra hamar eltelt.
-Figyelj Lexy.-állítottam meg a folyosón.-Nincs kedved eljönni hozzánk ma tanulni?
-Azt hiszem mehetek csak előbb szólók a nyukámnak és majd felhívom Dinah-t, hogy jó-e.-mosolygott.
-rendben.-mondtam közben oda jött mellém Dinah.
-nah mivan?-kérdezte.
-Lexy lehet átjön ma tanulni.-válaszoltam
-az szuper de most menjünk mert éhenhalok.-siránkozott nekem.
Elindultunk, de akkor megláttam egy plakátot.
"Jelentkezés színjátszóba"

-Nézd itt vannak a darabok amiket előadnak.Jelentkezzünk.-mondtam izgatottan hisz még nem volt semmi elfoglaltságom délutánokra.
-Oké.-mondta egyhangúan Dinah.Mind a ketten felírtuk a nevünket a pappíra és akkor megláttam hogy Lexy neve is ott vírít.
neh ez jó lesz gondoltam, amjd kimentünk a suliból és átvágtunk  aparkon, hogy előbb hazaérjünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése