2012. szeptember 6., csütörtök

28.rész

28.rész
Louis és Harry, avagy a két jó barát



Vissza ültünk a kanapéra majd tovább néztük a tévét.Hát egyszer csak mit látok A One direction fellép ma este Londonban 9 órakor.Harryre néztem ő pedig gyorsan bekapott egy kanál fagylaltot.
Nagy boci szemmekkel nézett rám.
-Harry! Neked nem szabadna itt lenned!A többiek számítanak rád!-mondtam mérgesen,mert szeriintem nem kéne csereben hagynia miattam  a bandát.Felálltam majd elvettem előle a fagyit mert még mindig azt tömögette a szájába.
-Ne haragudj rám!Nem tehettem mást!Utánad kellett jönnöm!
-Nem Harry!Nekem is nehéz volt de meg kellett hoznom ezt a döntést, mert úgy hiszem kissé elhanyagolod most a , pedig nekik is fontos ez.Igazán megérthetnéd.
Harry nem szólt csak felállt és megölelt.nagyon jól esett, még akkor is ha haragudtam rá emiatt.

*Louis szemszöge*

Hát elég kemény buli volt az éjjel.Hogy mit ne mondjak nem mindenre emlékszem tisztán.Már azt sem tudom hogy kerültem a kanapéra.És azt sem értettem hogy hová tűnt el mindenki és a sok buli kacat is.aztán rájöttem hogy valaki haza hozott a buliról.
Álmosan, félkómába nyitottam ki a szememet mikor valaki csöngetett az ajtón.Vagy inkáb valakik.Kinyitottam és hát Liam Niall és zayn állt velem szenben üdén és frissen.
-Jó reggel!-kiáltották majd bejebb jöttek.
-Harry még mindig alszik?Nem csidálom tegnap úgy eltünt a buliról.-mondta nevetev Niall.
-Hát én azt hittem veletek van!-ráztam meg a fejemet majd megborzoltam a hajamat.
-Nem.-mondták kórusban.-nem láttuk úgy legalább hajnali 1 óta.
Felkaptam a fejemet mert eszembe jutott a levél és hogy ma próbánk lesz délben, úgy hogy sűrgősen elő kellene kerseni Harryt.
-Nem tudjátok hol lehet?-kérdeztem.
Ők  megrázták a fejüket.
gyorsan felkaptam magamra valami cuccot majd egyből rohantunk a városba.minden boltot szórakozó helyet,harry házát , a barátait a parkot és efféle helyeket végig jártunk de semmi eredménnyel és nagyon sürgetett minket az idő.Ennél az aggasztott csak jobban hogy a telefonját sem vette fel, pedig többször is próbáltuk rajta elérni.
Mind a négyen tárcsáztunk gyorsan a biztonsági őröket és a stáb tagjait hogy segítsenek meg keresni.Még úgy sem találtuk pedig már jó ideje kersetük.akkor ijedten a zsebembe nyúltam és megtaláltam alevelet amit Lott adott tegnap.nem tudom hogy került hozzám amikor én odaadtam harrynek.na de most nem ez volt a lényeg.Gyorsan széthajtottam és elolvastam.
Mikor a végére értem már jül tudtam hol van Harry és iszonyű dühös lettem rá hogy csak így eltünt.
Azonnal szóltam a többieknek, akikkel együtt a repülőtérre siettünk és két jegyet kértünk.Szerencsénk volt mert még elértük előtte Lott nagynénjét és megtudtuk kérdezni hogy hol lakik.
Tehát vettünk jegyeket alegelső járatra és elindultunk.Nem tudtam másra gondolni egész úton csak Harryre.Mivel lekéstük már a próbát is ezért elkellett halasztani a koncertet is remélve hogy hamar megtaláljuk Harryt.Belül forrtam mert nem tudtam elhinni hogy most több ezer rajongónak szerzünk boldogtalanságot.
Szerencsére hamar oda értünk és hamar meg is találtuk a házat ahol Lott lakik.
Becsöngettünk.

*Harry szemszöge*

Hosszú ideig öleltem Lottiet, egész addig amíg meg nem szólalat ismét a csengő
-hát ez megint ki lehet?-kérdezte Lott.
-nem tudom.Csak nem megint a gyogyós jött vissza.-mondtam nevetve
-Hát majd kiderül.
Lott kinyitotta az ajtót és akkor meglepő látvány tárult elém.Mind a 4 haverom ott állt velem szemben és engem bámultak.
-Harold Edward Styles!-kiáltott rám Louis mérgesen.-Hogy képzeled,hogy csak így szó nélkül lelépsz és 1000 km-t utazol mikor tudod hogy másnap neked fellépésed lesz és tudod hogy milyen fontos ez nekünk és a több tízezer rajongónak.Itt ülsz és tv-getsz mi meg közben halálra keresünk téged mert még csak egy üzenetet sem hagysz.még is hogy gondoltad ezt?azt hiszed nekünk olyan könnyű ha te nem vagy?Azt hiszed a sok rajongó csal miattunk 4-ünk miatt jön koncertre?Igen?Hát akkor rosszúl hiszed!-soha nem láttam ilyen dühösnek még.Teljesen bevörösödtem.-Harold ha egy kicsit is fontosak vagyunk neked, akkor most azonnal haza jössz és holnap fellépsz!Vagy ha nem értünk akkor a rajongókért tedd meg!
-Louis!Nem tudom mit mondjak erre!tudod te hogy én nem tehetek erről4Engem a belső érzéseim vezettek idáig.Nem élhetek máshogy!most hogy megtaláltam a másik felemet nem veszíthetem el.Hisz ennek neked örülnöd kéne!-vágtam vissza durcásan.
.Nem Harry!Ez nem így van!Én örülök hogy boldog vagy de mi lesz a több tízezer rajongó boldogságával.ha ezt nem tudod megérteni azt hiszem talán sza......-kiabált még mindig, de én félbeszakítottam mert nem akartam hogy kimondja.
-Louis!Nem fogok csak a karrierem miatt szakítani Lottal!-kiabáltam.-Most nagyot csalódtam benned!
Felkaptam a kabátom majd bevágva magam mögött az ajtót ki rohantam az utcára.

***
Nem tudtam mit mondjak csak álltam ott mint a hülye gyerek és néztem.Hol Harryre hol Louisra.Nagyon fájt ez nekem.Most lett vége a barátsáomnak,nem akartam a kapcsolatomat is tönkre tenni, de úgy érzetem mondanom kellvalamit, valamit nagyon mondanom kell.
-Louis!Meg kell értened hogy ez most nehéz neki!-próbáltam segíteni a helyzetene de hát ezen már mit is lehet.
-Lott szerintem nekünk most nincs miről beszélnünk!-mondta majd harry után szaladt.
Liam és a többiek még mindig csak ott állatk és nézték ahogy én zokogni kezdek.

2 megjegyzés: