2012. szeptember 3., hétfő

27.rész

27.rész
Barátságom fél világom ,
összetört és nem sajnálom

Óvatosan szét húztam a rózsacsokrot és hát kit láttam meg mögötte?Hát Harold drágaságomat.Olyan aranyos volt kezében a 100 virággal.Akaratlanul is elmosolyodtam.
Megfogtam a pólójánál és beljebb húztam az ajtón.Letettem a rózsákat.
-Hát te meg mit csinálsz itt?-kérdeztem.
-Tudod csak követem az álmaimat.-mondta majd megcsókolt.
-De neked ma nem koncerted lenne?
-Hümm majd megoldják.-válaszolt majd a kanapéra döntött és újból és újból megcsókolt.


-várj hozok valamit enni, mert ma még nem reggeliztem!-mondtam majd kimentem a hűtőhöz,de abban csak uborkát meg tejet találtam.Hümm anyu biztos ma megy nagy bevásárlásra.Kinyitottam a fagyasztót majd 2 kanalat vettem elő.
-Tessék!-leültem Harry mellé majd bekapcsoltam a Tv-t.
-fagyit fogsz reggelizni?-kérdezte majd nevetett.
bólintottaam majd megnyitottam és enni kezdtük.


Hirtelen csengettek.Na mondom ki lehet már megint az?
Lassan oda vánszorogtam az ajtóhoz, majd kinéztem.Nagyon megörültem mert Clair-t láttam .
-szia hát te meg?-kérdeztem mosolyogva.
-Én csak azért jöttem...-kezdett bele mérgesen.-hogy meg mondjam a barátságunk ezennel vége van Lottie.Tudod hogy minden vágyam volt össze jönni valamelyik 1D taggal erre most te összejöttél Harryvel.Szánalmas vagy!
-Én vagyok szánalma?-kérdeztem.-nem én kiabálok az utcáról egy szakadt pólóba ilyeneket.ha azt hiszed ezzel megváltozik az érzésem Harry iránt akkor tévedsz.-mondtam majd rávágtam az ajtót.

-Ki volt az?-kérdezte Harry.
-Á senki..-mondtam de akkor valaki kinyitotta az ajtót és üvöltözni kezdett.
-Hogy képzeled ezt Lottie?rám vágod az ajtót?Hát tudod nem mondom eg milyen vagy te!Légy boldog ezzel a senkiházival Harold, pedig engem is megkaphatnál.....-kezdett prédikálni Clair tiszta vörös fejjel.
Harry oda rohant hozzá befogta a száját majd kituszkolta az ajtón.Véégül kizárta. utána még jó ideig hallottuk ahogy kintről ordibál, de mi csak röhögtünk rajta.Bár eléggé fájt hogy így kellett végződnie a barátságunknak .

2 megjegyzés:

  1. Natehát :D Szóval.. ezt a blogot már egy csomószor megnyitottam, meg kérték hogy szavazzak, hogy melyik a kedvenc szereplőm. Most elolvastam az utolsó részt, és azt kell mondjam nem írsz olyan rosszul. Ha hosszabbak lennének a részek az jobb lenne. Élvezhető, néhol vicces. :) Mondjuk 3 db képet nem tettem volna be a bejegyzésbe! Én mindig egyet szoktam berakni a bejegyzés legelejére, de persze ez a te döntésed. A kinézet pedig: háát.. a háttérre nem tudom mit mondjak... tetszik is meg nem is... Végül is nem lenne vele bajom, hogyha kicsit változtatnál a modulok betűszínén. A szavazásnál nem valami olvashatóak a nevek... És a blog leírása sem valami feltűnő. Én a helyedben kiemelném ezeket. Ami az elrendezést illeti, én a rendszeres olvasókat az oldal tetejére raktam volna, hogy ne keljen keresni az emberkének, hanem rögtön ott legyen a szeme előtt ha fel akar iratkozni :) Ennyi lenne :) Amúgy tényleg nagyon tetszik, ahogy írsz, csak kicsit hosszabb részeket!:)

    VálaszTörlés
  2. Rendben meglesznek!!!! Köszi a tanácsokat majd próbálok kicsit újítani!! :)))

    VálaszTörlés