2012. szeptember 9., vasárnap

29.rész

29.rész
Friends forever



Niall és Zayn oda jöttek és óvatosan végig simították a hátamat majd letörölték a könnyeimet.
-Lott!Nincs miért sírnod!Ez nem a te hibád.Louis sem úgy gondolta ahogy mondta.Most kicsit fétékeny rád mert eddig harry csak vele foglalkozott és most....-próbált nyugtatni Liam.
-...és most jöttem én és mindent elrontottam.A bandát, a barátságotokat és Harry-t.-válaszoltam szomorúan könnyes szemekkel.
-Ez hülyeség!Nem rontottad el sem a bandát sem a barátságunkat, sőt Harry-t is jobb emberré tetted!-mosolygott Niall.-Most pedig azt tanácsolom, hogy azonnal menj Harry és Louis után majd beszéljétek meg a dolgot.meglátod jobb lesz.
-Mi addig vigyázunk a házra!-vállakozott Zayn.
Bólintottam eggyet majd én is Harry után szaladtam.Elképzelni se tudtam mért is ment el.

*Harry szemszöge*

Nagyon mérges lettem Louisra.Felforrt az agyvizem ezért jobbnak láttam lelépni.Kiszaladtam a nagyvilágba és egy sötét kis  sikátorba érkeztem.Hát be kell vallani elég furcsa egy hely volt.Egyszer csak megpillantottam egy idősebb embert aki a földön ült.
Nem szóltam semmit csak letelepedtem mellé és lógattam a fejem.
-Hát neked meg mi bajod van öcskös?-kérdezte.
-Hosszú történet.-válaszoltam durcásan.
Elővett együveg pálinkát majd elém tartota.Nem igazán volt kedvem inni ezért nem vettem el.
-Hát ha nem hát nem.Gondolom nő ügyről van szó.-megfogta az üveget és egy jókorát húzott belőle majdegy savanyú képet vágott.
-Maga meg mit csinál itt?Ezzel tölti a napját hogy itt ül és iszik?-kérdeztem.
-Nem kell egyből rosszra gondolni fiatal ember.-morgolódott.-Én is ilyen kis kölök voltam mint te csak aztán nem mindenkiek mehet olyan fényesen.
-Maga nem tudja nekem milyen.-válaszoltam durcásan majd elfordultam.
Akkor megláttam hogy Louis közeledik felém és elég mérgesnek tűnt.Megint arra gondoltam hogy felhúzom a nyúlcipőt és inkább lelépek.Már szedtem is volna a lábamat, de...
-HARROLD EDWARD STYLES!-kiáltott utánam.-Nem mész sehova.-mondta majd vissza húzott a pulcsimnál fogva.
Ártatlan szemekkel néztem rá.
-Louis!Remélem tudod hogy szeretlek!-mondtam mosolyogva.
-Most azonnal szállj le a felegekből Harry és kérlek ne csinálj többé ilyet.-ő nem igazán mosolygott.
-Milyet ne csináljak?-kérdeztem pimaszul.
-Harry te nem fogtad föl?Miattad kellett lefújni a koncertet.
-Louis!Teljesen elfelejtettem.De már bocsánatot kértem tőled.
-Hát igen!De most mi lesz Harry?Vissza jössz velünk hogy megtarthassuk a koncertet?-kérdőn nézett rám.
-Hát....-gondolkoztam egy kicsit.-Nem tudom.
Louis rám nézett és olyanok voltak a szemei minta ölni akarna.abban a pillanatban megjelent Lottie a háttérben.
-Oh szia!-mosolyogtam mint egy idióta,majd elakartam menni hogy meöleljem de Lou vissza rántott.-Na haggyál!
-Nem Harry!Vissza kell jönnöd velünk!Vagy ha nem azt hiszem a One direction-nek búcsút mondhatunk.
-Nem!-kiáltott közbe Lottie.-Ha valakinek búcsút kell mondani az én leszek.
-Nem!-mondtam majd kiszöktem Louis karjaiból majd megfogtam jó szorosan Lott-ot.
-igaza van Harry!Nem csinálhatod ezt.Én most még nem megyek vissza Londonba de ha kibírod nélkülem et a két heted akkor talán észre veszed hogy velem lehetsz annnélkül is hogy elfeledkeznél kötelességeidről.
Futva érkezett meg körünkbe Niall és a telefont rázta a kezébe!
-Hé....-lihegett.-Srá....cok!!!Srá...cok!
-Mi az?Mondjad!-sürgette Louis.
-csak...az van..hogy mso hívott a menedzserünk és azt mondták hogy változtattak a koncert időpontokon vagyis ezen a héten itt lesznek koncertjeink!És csak jövő héten kell haza mennünk.-mosolygott.
Louisra néztem majd így szóltam hozzá:
-Louis!Kérlek bocsásd meg amit tettem.nem volt szándékos.most jöttem csak rá milyen fontosak vagytok nekem és hogy milyen fontos a banda is.Mostantól nem hanyagolom el.Louisnak egy könycsepp jelent meg a szeme sarkán.
-Oh tesó!Keblemre!-mondta majd széttárta karjait.
Megöleltem.szorosan hozzábújtam és nem engedtem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése