2012. szeptember 9., vasárnap

30.rész

30.rész
Cinema rendezvous


*Harry szemszöge*

Jó hosszú ideig öleltem Louis a hosszú keskeny utcán.Nagyon jó érzés volt.
-Akkor most menjünk vissza!-mondta Louis mikor már elengedtem.-valószínüleg majd jönnek az emberek is márha itt lesz a koncert akkor biztosan és akkor majd mehetünk valamelyik szállodába.
Bólintottam majd még egyszer megöleltem de most csak rövidebb időre.Lassan kezdtünk el vissza sétálni.Csak úgy rúgtuk a port az utcákon.Mikor vissza értünk Lottékhoz Zayn és Liam még mindig ott vártak ránk.Előre engedtem a többeket de mikor Lott akart bemenni megfogtam a kezét és vissza húztam.
-Ma este?-kérdeztem.-Elmehetnénk moziba vagy ilyesmi.
Lottie bólintott majd besétált.

***
Kicsit össze zavartak a történtek de hát a lényeg a lényeg hogy mindenki kibékült mindenkivel.
-Sajnálom Lott!-jött oda hozzám Louis.
-semmi baj nincs!-mondtam.-te csak jót akartál.
Ő bólintotte egyet.

A srácok délután elmentek a szállodába ahool alszanak mert közben megjött a stáb is.
Volt nekik még egy próbájuk majd azután mehettek ahová akartak.
Harry csöngetett hat órakor a megbeszélt program miatt.Nagyon jól nézett ki. A kedvenc Jack Wills-es pulcsija volt rajta,amit én is imádok.
-Azt hittem moziba megyünk és nem koronázásra.-mondta-gyönyörű vagy.
-köszönöm.
Beültünk a kocsiba majd a mozihoz mentünk.
Még volt 20 perc a kezdetig ezért megvettük a jegyeket a pattogatott kukoricát és az üdítőt majd leültünk.Nem telt el 5 perc és már is egy lány csapat közeledett felénk.
-Sziasztok!Harry nagy rajongóid vagyunk adnál nekünk autógrammot.-mondta az első lány.
-Hát persze.-mosolygott Harry majd mindenkinek aláírta a papírját.
-Te vagy az új barátnője Harrynek akiről az újságokban írtak?-kérdezte félénke egy kicsit kisebb lány.
Válaszollni akartam de Harry a szavamba vágott.
-IGEN!-jelentett ki határozottan.
-akkor te is adnál nekem autogrammot?-kérdezte.Én kicsit meglepődtem mert még senki nem kért tőlem autogrammot,de hát persze.
Aláírtam én is a papírját de akkor utána már mindenkijét alá kellett.Éppen végeztünk mire elkezdődött a film.De ahogy elkezdtem nézni Harry elkezdett piszkálni.
először csak a hajamat tekergette maj popkornal dobált.Nem tudtam megállni hát én is vissza dobtam.Ezért nem igazán néztük a filmet.miután felkapcsolták a villanyt, gyorsan kiakartunk menni nehogy meglássák amit műveltünk,mert hát teli volt minden pattogatott kukoricával.
-Ájj!-kiáltott ránk a takarító.-Mit műveltetek itt?
-Ömm elnézést!-mondta Harry.-mivel tudnánk jóvá tenni?
Nem szólt semmit csa két söprüt nyomott a kezünkbe hogy söpörjük fel.El nevettem magam majd takarítani kezdtem.negyed óra alatt kész is voltunk de a takarító még mindig szúrós szemmel nézett ránk ezért inkább gyorsan elmentünk a helyszínről.
-sajnálom az autogrammos dolgot!-mondta harry majd leültünk egy padra a város kicsit eldugottabb részén.
-Semmi gond.-mondtam.-Ez is a te életed ez is te vagy és én elviselem.
Kicsit közelebb csúszott a hozzám majd folyamatosan hol a szememet hol a számat nézte majd egyszer csak közelebb hajolt.Én is ezt tettem.megcsókolt.ez is ugyan úgy varázslatos volt mint az első csókunk.

2 megjegyzés: