2012. szeptember 29., szombat

37.rész

37.rész
Búcsú!


Anyu elment dolgozni és én egész napra egyedül maradtam Lucyval.
-Kérsz kaját?-kérdeztem tőle miután felöltöztem.
-Igen!-kiáltott.-GABONAPELYHET!
-rendben van! csak ne üvölts!-mondtam neki haragosan majd megfogtam a kezét és lementünk a konyhába.
-Hát Lucy a gabonapehely az elfogyott.-mondtam neki mikor megláttam az üres dobozt.
Ő elkeseredett.
-de én gabonapelyhet akarok!-vísította.
-Jó nyugi! vedd fel a kabátod és elmegyünk a boltba.-mondtam és felhúztam a cipőmet majd magamra kaptam egy pulcsit.
-Mehetünk?-kérdeztem
-Ahha!-mondta majd nyújtotta a kezét hogy megfogjam.
Kimentünk a házból, én pedig bezártam az ajtót.felnéztem az égre és eszembe jutott hogy ma utaznak haza a srácok és megígértem Harrynek hogy még addig találkozunk.Szaporán szedtük a lábainkat, már amennyire egy négy évessel lehetett.
Beléptünk a boltba, meg fogtam a kosarat és elindultunk.
 Lucy megpillantotta az egyik soron egy olyan gabonapelyhet amihez játék is volt.
-Ezt kérem!-mondta majd levette a polcról.
megnéztem az árát és elég sok volt ezért vissza tettem és egy kicsit olcsóbbat mutattam Lucynak.
-De nekem a másik kell!-nyavalygott.
-ez is ugyan olyan!Otthon majd kapsz hozzá játékot!-válaszoltam neki mérgesen.Nem volt ma túl sok kedvem a bébiszitterkedéshez de hát mit lehet tenni.
Elkanyarodtunk kezemben a gabonapehellyel a pénztár felé, majd ki is fizettem.oda léptünk a pulthoz hogy elrakhassam a visszajárót.Abban a pillanatban hirtelen hátulról valaki belecsípett a két oldalamba.Hátrafordultam és még mielőtt valamit mondhattam volna az a valaki megcsókolt.Közben elengedtem Lucy kezét aki természetesen elfutott.Utána akartam kapni de nem tudtam.
-Harry! te meg mit keresel itt?-kérdeztem, majd visszarántottam Lucy-t.
-Hát csak kaját akartam vásárolni.-mondta majd felmutatott egy twix csokit.
-ez aztán a kaja.-mondtam neki majd fölkaptam Lucy-t mert megint meg akart lógni.
-Megyünk már?Éhes vagyok.-kérdezte kerekre nyílt szemeivel.
-Igen mindjárt!-válaszoltam neki.
-és ő ki?-érdeklődött Harry majd kibontotta a csoki és az egyiket odadta Lucynak aki megnyugodott és enni kezdett.
-ő az unokahúgom Lucy!-mondtam majd felkaptam a másik kezembe a gabonapelyhet és elindultam a kijárat felé.harry is jött utánam.
-Hallod Lott! ki jössz majd a reptérre?-kérdezte.
-Igen persze!Majd fél háromra kimegyek rendben?-kérdeztem.
-igen!Akkor ott találkozunk !-mondtam majd lenyomott egy puszit nekem is és Lucynak is és elment.
-ide figyelj!ha elmered csábítani a pasimat!-mondat mneki majd el nevettem  magam.
Haza mentünk és a nap további részében azt csináltuk amit Lucy akart.Elmentünk a játszótérre mesét néztünk és babáztunk.Ebédre hazaért anyu is mert ma csak délig dolgozott.
-szia anyu!ugye most már te leszel Lucyval?-kérdeztem reménykedve.-csak mert nekem ki kellene mennem a reptérre.
Hát persze menny csak mi megleszünk addig!-mondta majd játszani kezdett Lucyval.Én felkaptam  a táskám és elindultam  a reptérre.
Mire kiértem már a srácok is kint voltak.
Oda siettem Harryhez majd megöleltem.
-Vigyázzatok magatokra! És majd egy hét múlva én is megyek!-mondtam.
-te is vigyázz magadra!majd várlak a reptéren.-mondta Harry.
-Jó szünetet Lott!-mondták a srácok.
-nektek pedig jó fellépést.-válaszoltam.

El és Lou is elbúcsúzott a srácoktól mert ők csak a hétvégén repülnek vissza a fellépésre.
Még hosszú ideig integettem Harrynek majd elbúcsúztam Louiséktól és haza mentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése