2012. szeptember 24., hétfő

36.rész

36.rész
Kék szem,göndör haj,Lucy megérkezett

Végig türelmesen várakoztam egy kicsit távolabb az autogramm osztástól fejemen a kapucnival hogy ne ismerjenek fel, mert nem akartam balhét.
Végre vége lett.Mikor a sok biztonsági őr már mindenkit kiküldött az épületből a fiúk felálltak és kicsit kinyújtóztak.Harry odajött hozzám.
-Hát te mért itt várakoztál?-kérdezte meglepedten majd ásított egyet.
-Áh csak nem akartam nagy felhajtást, már mint érted...-mondtam.
-Ahha értem.-válaszolta.-mehetünk?
-de hová?hisz már késő van.-lepődtem meg.
-Tudom de El gépe most száll le és oda megyünk.Tudod csak most tudott  eljönni és Lou már nagyon várja.
-de hiszen holnap mentek vissza.Miért jön ide El?-kérdeztem
-Louis és El nem jönnek vissza ők egy hetet mjd még a környéken töltenek.
Bólintottam egyet és izgatott lettem,mert még soha nem találkoztam Eleanorral és már régi vágyam volt megismerni.Megfogtam Harry kezét és a kocsihoz mentünk, ahol már a többiek vártak minket.
Niall beült és elővett egy hamburgert a zsebéből ami már teljesen össze volt nyomódva.
-ne mond hogy azt komolyan megeszed!-förmedt rá Zayn.
-Van valami más kajád?-kérdezte Niall.
-Nincs.
-Akkor megeszem.-mondta és jó nagyot harapott bele.
Elindultunk a repülőtérre.Kicsit hideg volt már mikor kiszáltunk.Egyből egy hátsó bejárathoz mentünk ahol megláttuk El-t.Louis futni kezdett felé majd karjait széttárta mint egy madár.El is ezt tette, majd egymásba karolva szinte pörögtek az úton.Hol csókolgatták egymást hol simogatták.
Sokáig tartottak ezek a pillanatok majd mikor leakadtak egymásról.
-Sziasztok!-köszönt El
-Szia!
-Szia!
-Szia!
-Szia!-köszöntek sorra a srácok, majd mind megölelték.
-Szia!-tettem hozzá én is félénken és csak ott álltam bal kezemmel a jobb karomat simogatva.
-El!ő itt Lott!Akiről már meséltem.-mutatott be Louis.
-Szia!-köszönt nekem.
-Úgy örülök hogy megismerhetlek.-mondtam majd közelebb léptem hozzá és érzetme a parfümje illatát.Finom volt.
Besszáltunk a kocsiba majd engem haza vittek.Nyomtam egy puszit Harry arcára ,aztán ők pedig tovább mentek gondolom a szállodába.
Keresgélni kezdtem a kulcsomat a táskámba.minden zsebben megnéztem és hát persze hogy az utolsóba találtam meg.Óvatosan nyitottam be a házba, mert gondoltam anyukám már alszik.Mikor beléptem Benny futott el melettem föl az emletre.ledobtam a kabátom és a cipőimet majd bezártam az ajtót.Halkan mentem föl az emeletre.Adtam egy puszit alvó anyukám arcára majd elmentem és megfürödtem.Igazán jó érzés volt végre ágyba dölni.hamar el is aludtam.
***
-KELJ FEL!KELJ FEL!-kiáltotta valaki az ágyamon ugrálva valamikor kilenc órakor.-Nem hallod! Kellj fel!
Kinyitottam a szemeimet majd megpillantottam  négy éves unakohúgom hosszú szőke fürtjeit ahogy az arcomba lógtak, hatalmas kék szemeivel pedig rám bámult.
-Lucy szállj le rólam!-förmedtem rá egyszerre.
Ő kicsit szomorkásan lemászott rólam majd Bennyt kezdte simogatni.Anyukám bejött az ajtón.
-nem is mondtam hogy ma nálunk lesz Lucy!Remélem tudsz rá vigyázni mert nekem el kell mennem néhány helyre-mondta miközben kevergetett valami tésztát.
-Juhé együtt leszünk ma!-örvendezett Lucy.
Elmosolyodtam majd mecsikiztem a hasát.
Ő ismét felmászott az ágyra és bebújt a takaróm alá.

3 megjegyzés:

  1. ROXÁNA!
    A rész rohadt jó csak van benne egy kis bibi...szerintem nem kell mondani..:D

    VálaszTörlés
  2. RÉKA!!!
    Köszönöm! Örülök hogy tetszik! És tudom mit vélsz te hibának benne de hát ez van XD

    VálaszTörlés