2012. augusztus 30., csütörtök

17.rész


17.rész
Azt hiszem most végem

Nem sokkal miután ahaz értünk és ettünk megszólalat a telefon.Lexy volt az.Dinah fölvette majd el magyarázta neki, hogy hol lakunk.
Míg nem ért ide addig én gitároztam dinah pedig macskát simogatott.
Egyszer csak meghalottuk  csengőt.
-Csókolom!A lányokhoz jöttem!-hallottug fentről.
-Menj csak föl balról a második ajtó.-válaszolt neki abby néni.
Lexy följött majd benyitott, én akkor abba hagytam agitározást majd fölálltam és megöleltem.Dinah is megölelete.
-sziasztok!-köszönt.
-szia!-mosolyogtunk Dinahval.
-Nah akkor most mit csináljunk?.kérdeztem majd vissza telepedtem és tovább gitároztam.
lexy az ölébe vette benny-t.

-Benny nek hívják!-mondta Dinah Lexynek.
-Nagyon cuki.-állapította meg.
-Hát Lott mihez lenne kedved?-kérdezte Dinah.
-Hát mivel ma még nincs lecke elmehetnénk a városba, vagy.....-mosolyogtam és selytelmesen Dinahra néztem.
-Vagy mi?-kérdezte gyanakodva.
-Hát tudod tegnap Harry azt mondta hogy a tónál lesz forgatásuk 4-kor.Mi lenne ha mielőtt még lezárnák a terület oda mennénk elbújnák és megnéznénk?-kérdeztem izgatottan.
-Menjünk!-kiáltották mind ketten kórusba.
Leszaladtunk a lépcsőn majd az ajtóhoz.
-Ájj ájj lányok!És mi lesz a leckével?-kérdezte a nénikém miközben tágyérokat törölgetett.
-Ma nem adtak fel még semmit!-mosolyogtam nagy kerek szemekkel.
-hát jó!vacsira gyertek!-mondtam majd intett eggyet.
Szinte futva mentünk a tóhoz.Még időben oda értünk csak most kezdték lezárni.gyrosan átsurrantunk amjd egy közeli bokorba elrejtőztünk.
-Nah itt jó lesz!!-mondtam majd elővettem a telefonom.
A lányok bólintottak.Nem kellett 10 perc és már az égész terület levolt zárva csak mi voltunk ott.Lassan megérkeztek a fiúk is.
-Wáá látjátok Niall milyen dögös!-mondta Lexy kicsit hangosan.
Befogtam a száját.
-Pszt!lebuktatsz!-súgta neki oda Dinah.
Elég unalams volt először csak beállítások voltak meg ilyesmik.
Nagyon kényelmetlen is volt a bokor de hát mi tagadás nem egy luxus kanapé volt az.
-Hú nézzétek Louis miket ökörködik!-nevetett Dinah, majd én is kinéztem a bokorból.
Elkapott a nevetőgörcsa hogy Louis ott fetrengett a földön és szórakozott.
Niall szokás szerint 2 percenként kajált.
Harry meg kicsit furán ült a széken,mint akit bánt valami.Szívesen oda mentem volna hozzá és megint meöleletem volna, de hát ezt nem tehettem.
Csak néztem és néztem őket ahogy ott ugrálnak le és fel.Gondoltam biztos ez lesz az új videoklipbe.
Egyszer csak megkordult Dinah hasa.
-Mi van éhes vagy?-nevettem.
-Ahha!-válaszolt.
Megláttam hogy a kajás asztal pont az egyik bokor melett volt.
-várj hozok kaját!-kacsintottam, majd ovatosan oda másztam  és elvettem egy tálat.nem figyeletem mi van benne csak viittem
Mikor oda értem láttam hogy egy tál gumicukrot hoztam.
Elkezdtem röhögni rajta majd belemarkolatm és kivettem egy csomót  a tálból.
Éppen vettem be a gumicukrot mikor megláttam Harry-t hogy megcsókol egy lányt.

Megállt a szívem.(szinte)A gumicukor kiesett a számból, majd egy könny csordult végig az arcomon.
-Mi a baj Lott?-kérdezte Dinah.
Rámutattam Harryre a bokor mögül, majd sírni kezdtem.Dinah meg akarta símítani  a fejem, de én elkapatam majd felálltam a bokorból úgy hogy teljesen látszak és elekezdtem futni.Teljesen átvágtam a forgatáson majd a biztonsági őrök mellett kifutottam.Nem nagyon láttam semmi úgy folytak a könnyeim.Futottam addig amíg egy elhagyatott parkos részhez értem ott leültem egy padra és zokogtam.

*Dinah szemszöge*
Ilyedtem kapatam fel a fejem mikor Lott elfutott sírva és csak akkor láttam meg az okát.harry volt az!Ott csokolózott egy másik lánnyal.
Mi elkeztünk Lottie után futni de az őrök elkaptak minket.
-Álljatok csak meg Huligánok!-kiáltottak ránk.
-Haggyjátok őket!-mondta Liam majd oda jött.-Szia Dinah!Hát ti mit csináltok itt?-kérdezte meglepetten majd mosolygott majd adott egy puszit.
-szia!-mondtam majd gyorsan bemutattam Lexy-t.-hát mi csak tudod meg akartuk nézni a forgatást.
Oda jött hozzánk Harry.
-Lányok hová szaladt Lott?-kérdezte és nem is foglalkozott mással.
-Hát tudod nem mindenkinek esik jól ha smárolnak vele aztán meg egy másik lánnyal is ezt teszik.-válaszoltam.
Harry a fejét fogtam és nem szólt semmit csak elfutott Lott után.
*Lexy szemszöge*
Nem igazán tudtam mit csináljak.Így oda mentem Liamhez én is de akkor észrevettem hogy Niall néz engem.
Egyszre csak megindult felém.
-szia az én nevem Niall!-mondta majd meghajolt.

-Oh csak nem egy íriemberrel van dolgom?-mondtam amjd nevettem.-Én Lexy vagyok.Örülök hogy találkoztunk.
-Én is körbevezesselek a forgatáson?-kérdezte.-Amúgy hova szaaldt a barátnőd?Azt hiszem Lott a nev igaz?Harry mesélte.Tényleg és harry hová szaladt?-lérdezte meglepetten mikor meglátta hogy Harry is futni kezd.
-Hát tudod Lott meglátta amikor Harry smárolt azzal alánnyal és hát tudod elég rosszúl estett neki.-válaszoltam.
-Oh bakker!de hisz az csak a klipp miatt van és nem is igazi csak mű csók.-lepődött meg Niall, majd megfogta a karom.
-Hát akkor ez nagy baj!-válaszoltam amjd mentem vele.
Megmutatott mindent a ka,erákat a kaja asztalt.
-hol a gumicukor?-kérdezte.
Én csak nevettem egyet.
*Harry szemszöge*
Amikor megláttam Lott-ot hogy szalad sírva nagyon meglepődtem, hisz nem tudtam hogy itt van.
Mikor meghallottam hogy miért is sír a fejemet fogtam.Nem volt az igazi csók csak mű a klipp kedvéért.
Gyorsan utána szaladtam de sehol sem találtam.nagyon megijedtem hogy nem fogom megtalálni.
Sokáig kerestem, mikor eszembe jutott hogy előző nap mit mondott.
"Ha szomorú vagyok mindig a fák tövébe ülök és ott sírom ki bánatom."

***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése