2012. augusztus 30., csütörtök

18.rész


18.rész
Hülyeség amit tettem
Csak zokogtam és zokogtam a padon ülve.Legszívesebben most haza mentem volna anyukámhoz és elfelejtettem volna ezt az egész ügyet, de ezt most nem tehettem.
Belenyúltam a zsebembe hogy elővegyek egy zsebkendőt, de akkor egy nyaklánc-ot találtam bnne amire ez volt írva:forever.

Eszembe jutott hogy akkor is ez a gatya volt rajtam amikor ott voltunk Harrynél.
Vissza dugtam gyorsan a zsebembe.
Lassan felakartam állni de akkor hirtelen elvesztettem minden erőm és vissza zuhantam.Nem tudtam mit tegyek.Öngyilkosságon törtem a fejemet, csak nem igazán tudtam hogy vigyem véghez.
Csak törtem afejem és arra jutottam hogy kisétálok a Tower Bridges hez és majd onnan vetem a mélybe magam.
Gyorsan futottam egész a hídig, akkor megláttam hogy valaki kiált utánam.Harry volt az.
Én felálltam a korlátra, majd lenéztem és hát mit nem mondjak nagyon megijedtem hogy olyan magasan van.
Hátra fordultam és megláttam Harry-t hogy fut és azt kiabálja Ne tedd Lott!.Ez nagyobb erőt adott nekem majd újra lenéztem és inkább vissza akartam mászni, de akkor megcsúztam és a mélybe zuhantam.Harry kiáltotta eggyet és én is.

Nem igazán emlékeztem másra csak hogy a vízbe zuhantam és nagyon fájt.Majd a következő pillanatban meg már a korházban feküdtem.
Kinyitottam a szemem majd megpillantottam Harry-t, Dinah-t, Lexy-t és a többi one direction tagot.
-Lott halassz?-kérdezte Dinah.
Bólintottam egyet.Majd felültem az ágyra.Harry a padlót nézte és nem szólt.
-Szia Lott!Jó nagyot zuhantál.-mosolygott Liam.
-Nem sok esélyed volt a túlélésre mikor behoztak.-mondta Lexy majd leült az ágy szélére.
Könnyes szemekkel néztem hol a lányokra, hol a srácokra.Eszembe jutott hogy mit is tettem.Hogy milyen hülye voltam.még mindg rettentően mérges voltam Harryre.

-Sajnálom!-mondtam halkan.Csak ennyit tudtam kinyögni, mert akkor bejött az orvos.
-Szerencséd van, hogy meg tudtunk menteni.Nem sok esély volt rá.-mondta.-holnap már haza is mehetsz ha nem lesz semmi addig.
-Rendben.Köszönöm.-mondtam majd megtöröltam a szemem.
-Kérsz csokit?-kérdezte Niall.
-Nem.Köszi!-mondtam.-De valaki adna egy kis vizet?
-Ahha már is hozom.-mondta Louis majd kiment és egy pohár vizzel tért vissza.
-Köszönöm!-mosolyogtam.
Még soha nem találkoztam így a srácokkal.Gyorsan be is akartam mutatkozni Louisnak,Zaynnek és Niallnek, de kiderült hogy már tudják ki vagyok, hisz Harry sokat mesélt rólam.
-Miért tetted ezt Lott?-kérdezték.
Harryre néztem.
-Csak félre értés volt.- vágott közbe Lexy, mert neki Niall elmondta hogy csak mű csók volt az egész.
Ilyedten kaptam fel a fejem.Akkor az egész csak az én hülyeségem volt.
Louis súgott valamit Zaynnek majd Zayn Limnek és így tovább Niallnek majd Dinah és Lexy következett.
Louis megindult és mindenki követte őt.Mind elhagyták a szobát csak Harry maradt ott aki még mindg csak a padlót nézte.
-Sajnálom!-mondtam halkan.-Én azt hittem.
-Tudom.-mondta halkan.-Nem lett volna szabad ott lennetek.
-Tudom, de nagyon kíváncsiak voltunk.-válaszoltam.
Oda jött és leült az ágyam szélére, majd megfogta a kezem.
-Nagyon sajnálom Harry, de ez így nem fog menni.-mondtam majd elővettem a nyakláncot és a kezébe tettem, és lesütöttem a szemem.-én nem bírnám ezt, sajnálom de nem lehetek veled együtt.
Harry nem szólt csak felállt és kiment.
*Harry szemszöge*
Nagyon bántam hogy elvállaltam a videóklippbe a csókot, de az csak mű volt.
Mikor Lott a kezembe rakta a nyakláncot amit én adtam neki össze tört a szívem ,hisz most akartam megkérdezni hogy nem-e jár velem.
Kimentem a folyosóra és láttam hogy a többiek ott ülnek és várnak.Nem szóltam semmit csak tovább mentem.Louis utánam jött.
-Mi a baj haver?-kérdezte ilyedten mert látta hogy sírok.
-Semmi.-válaszoltam majd elővetem a nyakláncot és ledobtam a fűbe.
-Látom rajtad.Mi van Lottal?-kérdezte majd fölvette a nyakláncot.

Egyre jobban hulltak a könnyeim.
-Mondtam nincs semmi.-majd elszaladtam.
Nagyon bánatos voltam.Beültem egy bárba,majd lehúztam egy két felest.Azután valahogy minden jobb lett.Kimentem az utcára majd leültem egy padra és csak ültem.
***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése