2012. augusztus 30., csütörtök

19.rész


19.rész
Nem tudok nélküled élni
Hamarosan mint reméltem megjelent Abby néni is.
-Jó ég kis drágám minden rendben van?Mi trötént hogy kerültél ide?-kérdezte .Lassan a többiek is bejöttek a szobába és leültek.
-Hát csak megszédültem és elestem.-válaszoltam mert nem akartam nagy bajt.

A többiek csak bólogattak hogy így van.
Abby néni még ott maradt egy kicst majd elment és azt mondta süt sütirt és este behozza nekem.
-Hé srácok hová lett Harry és Louis?-kérdezte zayn mikor körül nézett és nem látta őket.
Lesütöttem a fejemet és akkor bejött a szobába Louis mérgesen és oda jött hozzám majd a kezembe nyomta a nyakláncot.
Érthetetlenül néztem rá.
majd eszt súgta a fülembe.
"Ha valaki után Harry sír az biztos fontos neki.És az előbb sírt!"-mondta majd leült egy székre.
Ránéztem a nyakláncra majd a többiekre.
Megint bejött az orvos.
-Na hogy vagy most?-kérdezte.
-Soha jobban doktor úr.-válaszoltam vidáman
-Ha ilyen jól vagy akkor ma 6-kor már ki is mehetsz!-mondta.
Nagyon örültem majd rögtön felhívtam Abby nénit hogy vacsira várjon mert mehetek.
Egészen 6-ig ott voltak velem az új barátaim is és végig nevettettek.Egy időre el is felejtettem Harry-t.
Eljött a hat óra.Együtt hagytuk el a lányokkal és a srácokkal a kórházat.
-Neh nekünk mennünk kell a stúdióba.-mondta Liam majd adott egy puszit Dinah arcára.
-Igen.-mondta zayn és Niall is.
A srácok elindultak és Dinah mg Lexy is.Én is csatlakoztam hozzájuk.
Lexy egy idő után elvállt tőlünk mert haza kellett mennie.
Sajnos Dinah szülei hamarabb jöttek haz ezért Dinah összecsomagolt és haza ment.
-Hűm milyen finom illata van ennek a sütinek.-mondtam majd elakartam venni belőle egyet.
-A a a ! Majd vacsi után.-mondta Abby néni majd rácsapott a kezemre.
Megvacsoráztunk majd ettünk a fincsi diós sütiből és elemntem aludni.
***
A következő három nap nem gyorsan eltelt nem történt semmi.De nem volt olyan nap hogy ne gondoltam volna Harryre.Már nagyon szorongtam emiatt mire péntek lett.

Miután haza értem a suliból ledobtam a táskám és kajáltam.
Felmentem egy kicsit gitározni.Mivel oéntek volt nem tanultam semmit.
Gitározás közben megláttam a nyakáncot.Hirtelen valami furcsa gondolat támat fel bennem.Kínzott a vágy.nem tudtam úgy lenni hogy ne gondoljak rá.majdnem megőrültem.Szükségem volt Harryre.
Letettem mindent a kezemből és csak szaladtam.Nagyjából emlékeztem merre lakik harry.Amint oda értem becsöngettem gyorsan.
*Harry szemszöge*
Miután leültem a padra mély zokogásba kezdtem.Úgy éreztem egy darabot kiszakítottak a szívemből.az alány akit tiszta szívemből megszerettem vissza utasított.tudtam hogy az utcán szinte minden 5-ik tini csaj szívesen lenne a barátnőm,de nekem ő kellett.
lassan haza bandukoltam és a következő 3 napban senkivel nem beszéltem még louissal sem aki egy nap vagy 50-szer hívott de nem vettem fel.
Egyszer csak úgy csöngetnek.nem tudtam ki lehet az nem vártam vendéget.Mikor kinyitottam az ajtót már azon voltam hogy elküldjem, de akkor megláttam hogy Lott az.A szívem majdnem kiugrott a hejéről.
***

amikor Harry kinyitotta az ajtót nem szóltam semmi csak megöleletem és azt súgtam neki "nem tudok nélküled élni".
***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése