2012. augusztus 30., csütörtök

20.rész

20.rész
Szeretlek

Hosszasan öleltem Harry-t.Ő csak állt ott meglepetten.
-Mit csinálsz itt Lottie?-kérdezte miután elengedtem.
-Én csak ....-mondtam majd lefolyt egy csepp könnyem.-sajnálom, hogy nem bíztam benned.
Nem szólt semmi csak magához ölelt és megcsókolt.
-Hát már nem is haragszol rám?-kérdeztem.
-Hogy is tudnék.-mondta majd bementünk  a házba.


-Kérsz valami ennit?-kérdezte.
-Igen.-válaszoltam pedig egy kicsit sem voltam éhes.
Leültem a székre, majd vártam.hamarosan Harry két tálat hozott amin gőzölgött még az étel.
-Nem is tudtam hogy így tudsz főzni.-lepődtem meg.
-Nem is.-válaszolta.-anyukám hozta ma reggel.

Nevettem egyet, majd enni kezdtem.
-nagyon finomat főz anyukád.-mondtam.
Harry mosolygott egyet.
Mikor megettük segítettem neki elmosogatni.Tiszta hab lettem meg ő is,de nem baj jól szórakoztunk.
Harry ásított egyet.



-Mi van már is álmos vagy?-kérdeztem mosolyogva.
-Ahha egy kicsit.-ásítotozott még egyett.
-Hát aludjunk.-mondtam .-én itt a kanapén te meg az ágyadba.
Megrázta a fejét.
-Nem hagyom hogy a vendég aludjon a kanapén.-mondta.
-de én ragaszkodom hozzá.-vágtam vissza majd leültem a kanapéra és eldöltem.-Jó éjszakát!



*Harry szemszöge*

Makacs egy lány gondoltam magamba, majd betakartam egy takaróval és egy puszit nyomtam a homlokára.
Nem mentem fel a szobámba, inkább lefeküdtem a kanapé mellé a földre.

***
Nagyon jól aludtam, kényelmes volt a kanapé de tényleg.
Egyszer csak csöngetést hallottam.

megláttam hogy Harry ott fekszik a földön.
Kicsit megmozgattam a kezét.
-Harry csöngettek!-mondtam.
Ő csak legyintett egyet majd tovább aludt.

Lassan föltápázkodtam majd kinyitottam az ajtót.Ott állt velem szemben Louis Niall liam és zayn.
-Sziasztok!-nyögtem ki.
-Szia!te hogy kerülsz ide?-kérdezte Louis.
-Látjátok én mondtam hogy nincs egyedül.-vágott vissza Niall.
-gyertek be.-mondtam majd behívtam őket.
lassan bejöttek és meg látták hogy Harry a földön fekszik és alszik.


Érthetetlenül néztek hol rám hol Harry-re.
Közben Harry is felébredt.
-Sziasztok srácok!-mondta majd megtörölgette a szemét.
-Cső haver!-kiáltott rá Louis majd átdobta a karját a vállán.-Veled meg mi van?És mit keres itt Lott?-kérdezte majd kacsintott egyet Harryre.

-Lott azért van itt kedves Louis mert.....-kezdte mondani halkan Harry de megállt.

Gyorsan közbe vágtam.
-....Mert én szeretem.-mosolyogtam.Harrynek felcsillantak a szemei.
-Nah ezt is kinek köszönheted?-súgta oda Louis Harrynek.
Harry gúnyosan nézett Louisra majd kibújt a karjai alól.
-A szerelemnek.-mondta halkan.
Louis bólinott egyet mintha egyet értene pedig nem úgy látszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése