2012. augusztus 30., csütörtök

21.rész

21.rész
Love story

-Ti most akkor jártok??-kérdezte meglepetten Zayn.
Nagyon izgatott lettem a kérdés hallatán.
-Hát...-kezdtem mondani de Harry a szavamba vágott.

-IGEN!!-jelentette ki határozottan, majd oda jött és megcsókolt
Louis nagyon megörült a hír hallatán és ugrálni kezdett.
-Jupíí!-kiáltotta.-Végre valaki olyat találtál Harry akit igazán szeretsz...persze csak rajtam kívül.
 Niall óvatosan megböködte Harry-t.
-Harry beszélhetünk?-kérdezte.
HArry bólintott..

*Harry szemszöge*

Niall arrébb húzott a többiektől.
-Mi az haver?-kérdeztem még mindig fülig érő szájjal, mert annyira boldog voltam.
-Hát tanácsot szeretnék kérni...Tudod most hogy így minden jól alakult Lott-al azt hiszem te adhatsz nekem a legjobb tanácsot.-mondta
-Nah mondd nyugodt.-válaszoltam neki majd oldalba ütöttem.
-tudod csak az lenne hogy tetszik egy lány...-mondta félénken.
-Mondd el neki, mert tudod nem sok lehetőséget kapunk az élettől.

*Niall szemszöge*

Mikor Harry azt mondta hogy mondjam el neki, hirtelen én is úgy éreztem.
-Köszi!!-válaszoltam majd kifutottam a házból a gitárommal együtt.
Csak miután 3 utcát futottam akkor jutott eszembe hogy nem is tudom hol lakik Lexy.
Csak a szívem vezetett és jó helyre.Megpillantottam Lexy-t ahogy az erkélyén ül.
Halkan oda lopóztam majd egy érzelmes számot kezdtem játszani és énekeltem is hozzá.

*Lexy szemszöge*

Nagyon meglepődtem amikor az I wish-t.Kihajoltam a korláton és megláttam Niall-t ahogy gitározik és énekel.
Elmosolyodtam majd végig hallgattam.
.Ez nagyon szép volt.-mondtam meghatottan.
-Én Niall James Horan megkérdezem tőled Lexy, hogy hivatalosan is leszel-e a barátnőm?.-mondta majd letérdelt.
Nagyon meghatódtam ezen.
-I...Igen!-válaszoltam majd gyorsan leszaladtam és a karjaiba ugrottam.
 Magához ölelt majd megcsókolt.


2 megjegyzés:

  1. Igen! Összejöttek.! Ezaz! *-*
    (Jól vagyok, köszönöm kérdésed. xdd)

    VálaszTörlés
  2. Jajj hát én is örülök neki!! :D :D örülök hogy tetszik!! <33

    VálaszTörlés