2012. augusztus 31., péntek

22.rész

22.rész
Mint két hattyú
*Lexy szemszöge*

Miután Niall elengedett, elmosolyodtam.
-tudod sok furcsa dolog történt velem amióta megismertem Lottie-t,de ilyen jó még nem.-mondtam kicsit elpirulva.
Niall is elmosolyodott.
-Gyere velem!-mondta majd megfogta a kezemet és húzott.
Én csak hagytam hogy ő vezessen.

-na de hová megyünk?-kérdeztem mikor már nagyon kíváncsi voltam.
-Majd meglátod.-válaszolta sejtelmesen.

Oda értünk egy nagy tóhoz.Csak itt lassított egy kicsit.
-remélem szeretsz csónakázni.-mondta majd tovább sétáltunk egy csónakhoz.

Nagy kék szemeimmel Niall-re néztem.Kicsit féltem mert még soha nem csónakáztam és a víz is mélynek tűnt.
-Ne félj vigyázok rád!-nyugtatott meg Niall majd megfogta a kezemet.


Óvatosan beleszálltunk a csónakba majd Niall elkezdett evezni.
Varázslatos volt, mint a mesékben körülöttünk úszkáltak a tavirózsák.Egyik rózsaszín volt a másik fehér.Körülöttük szitakötők repkedtek.
-Ez a hely gyönyörű!-ámuldoztam.
Niall mosolygott egyet majd egy újabbat húzott a lapáton.

Óvatosan és lassan evezett a nádas között ki a "nyílt vízre".
-Nézd ott egy hattyú!-kiáltottam majd kicsit távolabbra mutattam.
-jé tényleg!-eszmélt fel Niall is.


Egy helyen megálltunk majd Niall rám nézett és közelebb akart hajolni hogy megcsókoljon,de akkor hirtelen izegni és mozogni kezdett a csónak és zutty....bele  vízbe.Szépen beleestünk.Akkor vettem észre hogy a víz csak nyakig ér nekem.
Niall folytatta amit elkezdett és megcsókolt.
A víz kicsit hideg volt így vacogni kezdtem.
-Fázol?-kérdezte Niall.
-Csak egy kicsit!-válaszoltam de a szám már lila volt.Niall átölelt majd kisétáltunk a vízből.
Leültünk a partra majd oda bújtam az én hősömhöz.

-Nézd párperc és naplemente lesz!-mondta Niall.
Én csak gyönyörködtem a tájban miközben szorosan fogtam a karját.Azt hittem csak álmodok..nem tűnt valóságosnak a helyzet. 


Csurom vizesen baktattunk végig a városon míg nem elértünk Harryhez,

A többiek még mindig ott voltak.És enyhén szólva furcsán néztek ránk ahogy tiszta vizes ruhában álltunk az ajtóba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése