2012. szeptember 1., szombat

23.rész

23.rész
Harry szállj le a fellegekből!!


Mikor megpillantottam Niall-t és Lexy-t az ajtóba vízes ruhába,nem tudtam elképzelni mi történhetett velük. miután viszont elmesélték rögtön világossá volt, hogy nem csak én jöttem össze 1D sráccal.
Harry hozott egy ruhát Niallnek és egy jó nagy pulcsit Lexynek hogy ne vizes cuccba kelljen lenniük.

Egészen este hétig ott voltunk Harrynél.
-Nekem mennem kell.-mondtam mikor az órára pillantottam.
-Nekünk is.-vágták rá a lányok.
-De a holnapit ne feledjétek.-válaszolt Harry majd adott egy puszit.


Lexy megölelte Niall-t Dinah meg Liamet és elindultunk haza felé.Nagyon boldogok voltunk nem csak a nap miatt hanem mert jövő héten őszi szünet lesz ezért nem lest suli...
***
Másnap nagyon frissen ébredtem, majd kiugrottam a bőrömből.Már éppen készülődtem a koncertre de akkor megcsörrent a telefonom.

-Lott!Azonnal beszélnünk kell!gyere 5 perc múlva  a fagyizóhoz!-mondta bele mérgesen.A hangjából rájöttem hogy Louissal beszélek.
Gyorsan leszaladtam megsimogattam a cicákat és elköszöntem Abby nénitől.

A fagyizóhoz siettem ahol már ott várt Louis.
-Mi az?-kérdeztem.Louis nem tűnt valami boldognak.

-Szakítanod kell Harryvel!-gyorsan rátért a lényegre amiért oda hívott.
-Mi?-kérdeztem.-Miért?
-Mert tegnap este, ma reggel és délután is lett volna próbánk, de Harry egyikre se jött el.
-És nekem meg  a kapcsolatomnak mi köze van ehhez?-kérdeztem mert nem igazán értettem.
-az hogy mikor felhívtuk majd elmentünk hozzá, a te képedet csókolgatta és végig rád gondolt és nem is figyelt ránk.
-Ó ez aranyos..már van képe is rólam.-válaszoltam elragadtattan.
-Lott!! Nem ez alényeg most!Hát nem érted ha Harry veled jár nem figyel a bandára és akkor velünk is kiszúr.-mondta idegesen.

-Hát azt hiszem ezt nem velem kéne megbeszélned Louis hanem harryvel!-vágtam rá.
Louis nem fejezte be csak mondta hogy menjek vele.A koncert helyszínére mentünk.
Már ott volt Lexy és dinah is meg a többi srác Harry kivételével.
-szia Lott!Kerestünk otthon de a nénikéd azt mondta hogy már eljöttél.-mondta Dinah majd megölelt.
Nem szóltam mélyen gondolkoztam azon amit mondott Louis.
-Harry még mindig?-kérdezte Zayn.
LOuis bólintott.
Louis a fülembe súgta:
"Most azonnal beszélned kell vele"
Mélyen Louis szemébe néztem majd lesütöttem a szemem.
Elszaladtam Harryhez.
nyitva volt az ajtó ezért bementem és tényleg ott volt Harry úgy ahogy Louis mondta.
-Szia!-mondta majd megöleltem.-Hát neked nem próbán meg fellépésen kellene lenned??
-Hú basszus ki ment a fejemből.-mondta majd a hajába túrt.
Kicsit szomorún néztem ré és egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-mi az most mért sírsz?-kérdezte ijedten majd megölelt.
-Semmi.-mondtam majd én is átöleltem.
-de nekem elmondhatod monda majd letörölte a könnycseppet.
-Tényleg semmiség de Harry úgy látom hogy miattam elhanyagolod a bandát.-válaszoltam.
-Ezt Louis mondta neked igaz?-kérdezte kicsit bosszúsan.
Nem válaszoltam mert nem akartam elárulni Louist de hazudni sem akartam.
-Gondolhattam volna.-mondta majd beszálltunk a kocsijába és elhajtottunk a koncertre.

Louis meg akarta ölelni barátját, de Harry ellökte magától.
-hát ha így állunk akkor jó.-mondta sértődötten Louis.
-louis!Hogy mondhattál ilyet Lottnak.
Louis rám nézett.Majdnem elsírtam magam.
-Tudod Harry én nem akartam egyikőtöket sem megbántani de ha így folytatod teljesen lehanyagolod a bandát.
-Szóval neked nem fontos a boldogságom.
 -Harry én ilyet nem mondtam, de szükségünk van rád.De ha neked ennyit jelentünk akkor nincs miről beszélnünk.
Harry durcásan rám nézett.

-Louis!Azt hittem te megérted!-mondta harry majd hátat fordított.
azután már nem is szóltak egymáshoz.Vége lett a koncertnek.
Oda menetem Louishoz és egy levelet nyomtam a kezébe.
-Louis kérlek add ezt oda Harrynek, de csak éjfélkor.
Louis bólintott.
Megöleltem Louist majd elszaladtam haza.
Mivel az őszi szünetet otthon töltöm ezért összecsomagoltam néhány ruhát.Abby néni kikísért a reptérre.
-vigyázz magadra két hét múlva várlak!-mondta majd megpuszilt.
Benny is ott volt a a kezembe és mint mindig aludt.
Lassan felszállt a gép.egy könnycsepp csordult le az arcomon.

***

2 megjegyzés: