2012. szeptember 1., szombat

24.rész

24.rész
A fájdalmas levél


A repülőről lenézve láttam az egész várost.Nagyon szép volt ahogy esti fényben pompázott.
elaludtam a repülőn és mikor haza értem, egyből megpillantottam anyukámat a repülőtéren.
Oda szaladtam hozzá.
-Isten hozott itthon kincsem!-agyon vissza ölelgetett meg csókolgatott.


Beszálltunk a kocsiba és haza felé hajtottunk.néztem az eget, ahol a csillagok között mepillantottam egy repülőt.Pontosan arra tartott ahonnan jöttem.Már is hiányozni kezdett Dinah meg Lexy...na és Abby néni meg a sütije....de legjobban hiányzott Harry...az én kis hülye Harry-m.

*Harry szemszöge*
Rettentő dühös voltam Louisra hogy hogy mondhatott ilyet Lottnek.Hisz jól tudja hogy nem szoktam olyat csinálni csak ha nagyon szeretek valakit.
A koncert után nagy buli volt Louiséknál.
Én csak lógattam  a fejem.
-louis!Hol van Lott?.kérdeztem mert az estén még nem láttam.
LOuis az órára nézett.Pontban akkor ütött éjfélt.
-Tessék ezt a levelet neked szánták.-mondta majd oda nyújtotta elém.

,,Kedves Harry"

Mikor ezeket a sorokat olvasod valószínű hogy én tőled 1600 km-re vagyok.Tudom így leírva nagy számnak tűnek, de ha a szívedre halgatsz akkor olyan mintha még most is ölelnélek.
Azt hiszem jobb is hogy most 2 hétig nem leszek Londonba mert így nyugodtan dolgozhatsz a bandába és nem terelem el a figyelmed.Kérlek mondd meg a lányoknak hogy szeretem őket és őszi szünet után találkozunk újból.A bandának sok sikert kívánok ebben az időszakban is.Neked pedig kitartást.
Szeretettel:                                                                                Aki nagyon szeret : Lottie
utóirat:Remélem várni fogsz rám:

Egy könnycsepp gördült végig arcomon.Majd ezt követte több.halkan suttogtam egy szót:"Mindörökké"


NOS CSAJOK!MOST MINDENKIT MEGKÉRNÉH HOGY LÁJKOLJA EZT A KÉPET!FONTOS LENNE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése