2012. szeptember 2., vasárnap

25.rész

25.rész

Megérkeztünk haza.Nagyon örültem neki hogy megint az otthoni padlón járhatok, érezhetem az otthon illatát.Nem is gondoltam Londonra csak mikor felmentem a szobámba és megpillantottam a képeimet amiket én rajzoltam, vagy vágtam ki magazinokból.Úgy gondoltam jó lenne megint találkozni a barátnőmmel Clair-rel.
Gyorsan a telefonhoz is kaptam....de sehol sem találtam ezért anyukáméval telefonáltam.biztosan ott hagytam Abby néninél.nem baj legalább Harry nem tud majd hívni.

-szia Lott!-kiáltott bele a telefonba.
-sziaa!-vísítottam én is.-arra gondoltam hogy tudodmost hogy itthon vagyok..
-Itthon vagy?-kérdezte örült hangon.-Várj mindjárt ott vagyok.
Lecsapta a telefont.Én furcsán néztem magam elé.És hát tényleg 3 perc sem volt és Clair már rontott be a házba legalább 6 újsággal akezében.
-Csókolom!-köszönt majd fölszaladt hozzám.
-szia!-lepődött meg anyukám.

Már messziről hallottam a trappolását.Benyitott és ledobta az újságokat majd olyan szorosan megölelt hogy még soha.
-Úgy örülök neked!-mondta
-Én is!De mi ez a sok újság?-kérdeztem.
-látszik hogy Londonban el voltál foglalva és nem vetted meg a havi ifjúsági magazinokat.-mondta izgatottan.Kicsit meglepődtem ezen.-Mert ha megvetted volna most tudnád hogy te is benne vagy.
Ilyetten néztem rá majd kikaptam őket a kezéből.Az első oldalon már is megpillantottam Liamet,, Dinah-t,Lexyt, niallt,Harryt és magamat.
gyorsan bele olvastam a cikkbe.
"A one direction szép fiújai becsajoztak volna?"-ez volt a címe.
Ismeretlen eddig még nem látot lányokkal kapták le a 3 sztárt......


Végig olvastam a cikket.szerencsére az újság nem írt azokról a dolgokról amiket azt hiszem nem mindenkinek kéne megtudni.úgy éreztem a magán életemnek vége.
Clair meg csak mosolygott rám.Végig olvastam az összes újságot, majd meglepettem kellett szembesülnöm vele hogy Clair már tényleg tud erről.
Mkor ezeket végig olvastam megint hiány töltötte el a szívem.Megsimogattam Benny-t.
-tényleg és akkor most mi van a szupersztárunk és közted?És kik azok a másik lányok?-kérdezte Clair.
-Azok a barátnőim.vagyis az újak.-mosolyogtam.-Harry és én köztem még magam sem tudom mi van.
clair a nap folyamán még sokszor megölelgetett.
A délután be kel valljam elég jól telt.De az este szörnyű volt mert mindig eszembe jutott Harry, sőt még anyukámnak is bekellett menni a kórházba mert egyik barátnőjét bevitték és egész este bent volt nála, reggel meg ment dolgozni.Én voltam otthon egyedül Bennyvel.Nagyon uncsi volt csak zenét hallgattaam meg gépeztem.

*Harry szemszöge*
Miután elolvastam a levelet azonnal a repülőtérre siettem de tényleg el ment már az a gép.Csak ültem ott és néztem.Majd eszembe jutott mint mondott mindig az anyukám "Kövesd az álmaidat".A következő gép reggel hatkor indult tehát megvártam.A repülőn is aludtam.Mikor felkeltem már meg érkeztünk.nem is gondoltam arra hogy azt sem tudom hol lakik Lott.akkor belenyúltam a táskámba és valamibe megakadt a kezem....egy telefon volt.Lott nálam hagyta.Gyorsan kerestem rajta egy nevet.Nem tudtam ki az csak felhívtam.
-háló! Itt Clair !-szólt bele.
-szia!Én inkább nem mutatkozok be!Te tudod hol lakik Lottie?-kérdeztem idegesen.
-Persze!De te hol vagy?-kérdezte
-A repülőtéren.

-Hát onnan nehéz lesz oda találni.-mondta-mi lenne ha elkísérnélek akárki is vagy.Most pont ara felé tartok.
-rendben.-mondtam majd letettem a telefont.
Nem tudtam kit keressek a nagy tömegben, de akkor egy lány közeledett felém.
-tudtam hogy te hívtál.....-mondta majd elkezdett lassan menni.-na mi lesz!gyere elkísérlek Lotthoz!
Csak mentem utána és nem szóltam semmit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése