2012. szeptember 3., hétfő

26.rész

26.rész
Szállj le rólam!!


*Harry szemszöge*

-Még nem is mutatkoztam be!Az én nevem Clair.Lott legjobb barátnője vagyok.-mondta
-Örülök hogy találztunk az én nevem Harry.-mondtam és ki is ment a fejemből hogy hiszen ő ismer engem.
-Tudom.-mondta nevetve.-Imádlak titket.
-Várj egy kicsit!-mondtam majd vissza húztam.-Az ott egy virág bolt?
clair vissza nézett.

-Igen!Az az! miért?-kérdezte.
-várj egy kicsit!-mondtam majd beszaladtam a virágárushoz.
egy hatalmas csokorral tértem vissza Clair-hez.
-Mehetünk!-mondtam.
Clair tovább sétált előttem én pedig a csokorral ügyetlenkedtem.Egyszer csak megállt a lány így én is ezt tettem.
-most mér álltunk meg?-kérdeztem, kibújva arózsák mögül.-Megjöttünk?
-nem.Csak kérdezni akarok valamit.-mondta majd közelebb lépett és mit ne mondjak elég furcsán nézett rám.

-Most komolyan Lott tetszik neked?Hiszen nála sokkal jobbat is kaphatnál.-mondta elég flegmán.nagyon meglepődtem mert azt hittem Lott a legjobb barátod.
-Várj!Én azt hittem Lott a barátnőd.akkor meg hogy mondhatsz ilyet?
-tudod Lott tényleg a barátnőm volt.de már úgy döntöttem nincs barátokra szükségem.-mondtamajd szó szerint a képembe mászott.-nekem csak te kellesz.
Határozott mozdulattal ellöktem magamtól mert már majdnem meg is csókolt.



-Te örült vagy!-mondtam.-Hol lakik Lott?
-mért mondanám meg?Nem érdekel az a csaj.-mondta.-Ha megcsókolsz talán elmondom.
-nah azt várhatod!-kiáltottam majd tovább mentem és ott hagytam.
-menj csak ahhoz a szerencsétlenhez!-kiáltott.
gyorsan felhívtam még egy valakit Lott telefonjáról és ott választ is kaptam  a lak címre.
Hamar oda is értem.Bekopogtam.
***

Valaki kopogott ezért felvettem gyorsan a köntösömet és lesétáltam hogy ajtót nyissak.Azt hittem hogy a postás az, de amikor kinyitottam az ajtó egy nagy csokor rózsa fogadott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése