2012. szeptember 10., hétfő

31.rész

31.rész
Elszabadult indulatok,félelmek és meghökkentő dolgok


Kicsit kezdett lehülni az idő ezért Harry haza kísért engem, majd egy csókkal távozott.Mikor beléptem az ajtón már anyukám is otthon volt és azt hitte elvarázsoltak.Elmeséltem az egész dolgot anyukámnak és hát ő enyhén szólva meglepődött.Adott egy jóéjt puszit majd felcammogtam az szobámba.nagyon fáradt voltam már ezért egyből a frissen mosott párnák közé vetettem magamat.Olyan jól aludtam hogy másnap csak 11 órakor ébredtem meg.elégborús idő volt. Lemenetem és hát mivel szombat volt anyum éppen főzött.
-Szia kicsim!Milyen korai vagy ma!-nevetett.
-Hát igen!-bólogattam majd a hűtőhöz sétáltam.
-A-a-a!A reggeliől már lekéstél várd meg az ebédet jah és légyszives adjál Benny nek macska tápot mert éhes már!-mondta anyum mikozben kevergette a levest.
Adtam Bennynek kaját majd duzzogva hogy nem kaptam reggelit felmentem a szobába és bekapcsoltam a gépet.Jó rég óta nem néztem már hisz lefoglalt a tanulás és hát a one direction is.Beléptem facere és hát volt vagy 500 értesítésem.És valami 1000 ismerős jelölésem nah meg több száz üzenet.nagyon meglepődtem de amikor megnyitottam az üzeneteket az össze s rajondóktól volt.Hát látom hogy olvasták az újságokat.kicsit szomorú lettem amikor néhány utáló volt de hát nem szerethet mindenki!Mi után végeztem megnéztem az e-mail-jeimet is hát pont Harry küldött egyet.
"Szia Lott!Ma este nem akarsz nálunk aludni csak mert buli lesz a srácokkal és hát eljöhetnél.Gyere az aréna meletti raktárhoz este !"
Így hangzott a levél.kicsit furcsa volt a helyszín de hát nem lényeg.Egyből vissza írtam hogy igen, majd kinyomtam a laptopot és leszladtam mert kész volt az ebéd.Evés közben rákérdeztem az estére.
-hát nem is tudom Lott!Biztos vagy te ebben?-kérdezte.
-Igen!-vágtam rá.
-Hát jó de csak ésszel!-figyelmeztetett.
Megettem az ebédet majd felöltöztem és elmenem sétálni egyet a városba.
Nagyon friss volt a levegő.
Kellemes volt ott sétálni.egyszer csak megláttam hátulról Niallt hogy kétségbe esetten fut felém.
-Lott!Várj!!Várj!-kiáltott.-Nem veled van Harry?-kérdezte ijedten.
-Nem ma még nem láttam de azt írta hogy ma bulit szerveztek és hogy menjek az aréna meletti raktárhoz.nem furcsa helyszín az egy bulinak?
-Ő nem tudom miről beszélsz.Nem lesz ma semmilyen buli.-mondta.-azt hittem veled van Harry.mert tudod egy szobában aludtunk de ő reggel egyszer csak eltünt azt hittem veled van!
Megráztam a fejem.
-És nem hagyott semmi üzenetet?
-nem találtam semmi!-mondta idegesen.
Abban a pillanatban kaptam egy sms-t harrytől.
"S.O.S"
Eggyi volt.niall el meglepedten néztük a telefon kijelzőt.
-Ez meg mit jelenthet?-kérdezte.
kicsit gondolkoztam majd megfogtam a karját és magammal húztam.
-gyere!Azt hiszem tudom hol van Harry!
Niall futó lépésben jött utánam.
-megérkeztünk!Ez a régi raktár az aréna melett!-montam.
furcsa hangokat hallottunk a bejárathoz siettünk de az zárva volt.Tovább kutattunk és hát találtunk egy törött ablakot.Azon bemásztunk majd elindultunk!Elég furcsa volt!Akkor vettem csak észre hogy ez nem is egy raktár hanem egy elhagyatott iskola.Jó hosszúak voltak a folyosók és sok terem volt benne!
-hallod?-kérdezte Niall.
-Ahham!-válaszoltam amikor meghallottam Harry hangját és melette egy lányét.....te jó ég ez...ez.....Clair hangja volt!

*Harry szemszöge*

Clair teljesen bebolondult reggel betörtek a szobámba lefujták valamivel Niallt és két nagyobb fickóval elraboltak engem és egy régi suliba vittek.Majd arról faggatózott hogy mi az e-mail-em.muszály volt megmondanom mert azt monták megölnek.kicsit féltem is mert annál a két hapsinál fegyver is volt.
-Mit akarsz tőlem??-kérdeztem miután lekötöztek egy székhez.
-Semmmit!csak hogy ne legyél Lottal!-mondta majd szó szerint rám mászott.Én elhúztam az arcomat tőle amennyire csak tudtam.
-Te nagyon beteg vagy!
-Majd más hogy gondolod hamarosan!-nevetett.
-ezt úgy sem úszod meg!-válaszoltam majd leköptem.
-Waa te!!!Srácok figyeljetek rá!-mondta majd elhallgatott és lemászott rólam.-Várjatok!Mi ez??Valami zaj!onnan jön.-mondta majd rámutatott az ajtóra.
Észrevettem Lott hosszú haját pnt ott amerre indultak a nagy darab gorillák.
-Várjatok!-kiáltottam.-nem lehetne ezt megbeszélni!
Azok megálltak.
-Nem meggyetek nézzétek meg mi volt az!-kiáltott Clair is.
Észre vettem hogy Lott kifutott onnan és vele volt Niall is aki szintén futott.de sajnos a boszorkány is észrevette.
-Utánuk!-kiáltott.- a lány élve kell!
-hagy őket!-üvöltöttem.
***

Hú sajna megláttak.futottunk ahogy csak tutunk míg nem egy jó rejtek helyet nem találtunk.gyorsan bebújtunk egy régi szertárba ami teli volt dobozokkal.
Lent ültünk azok között észrevétlenül.mozdulatlanul.
-Most mi lesz?-kérdeztem ijedten.
-ne aggódj én megvédelek!-mondta Niall majd átölelt.
Nagyon féltem és úgy éreztem most eljön a vég.Sírni kezdtem.
-Ne sírj!Minden rendben lesz!-mondta.-Nem lesz semmi baj!Tudom.
Niall végig símította az arcomon a kezét.Én már teljesen hozzá bújtam.

*Niall szemszöge*

Nagyon féltem én is de nem volt más választásunk.Szorosan megöleltem Lottot.Gyönyörű volt és olyan aranyos ahogy sírt és hozzám bújt.Teljesen elvarázsolt.Úgy érzetem....nem is tudom hogy érzetem annyira megsajnáltam szegényt.Felemeltem a fejét a vállamról, majd a szemébe néztem.
csak bámultam rá nagy szemekkel.Csodálatos szemei vannak!gyönyörű barnák!teljesen megfogtak ott az indulat hevében amikor már úgy gondoltam hogy ha most itt ránk találnak nekünk végünk közelebb hajoltam hozzá majd megcsókoltam!Nem tudom mi ütött belém!
Mikor ézbe kaptam volna már ő is rájött mi van és ilyedten elkapta a fejét majd a padlóra nézett.Akkor viszont benyitottak a kér fegyveres hapsi!

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése