2012. szeptember 13., csütörtök

32.rész

32.rész
Raktárból a korházba


Nagyon megijedtem mit nem mondjak, hiszen még is csak akkora darabok voltak.Lehúztuk a fejünket,hogy ne vegyenek észre és hát be is vállt a tervünk.Lassan kisétáltak a majmok.Ott ültünk tétlenül a földön és nem mertünk egymás szemébe se nézni.
-Lott te szabadítsd ki Harryt én elterelem a figyelmét ezeknek!-mondta
-Rendben.-válaszoltam majd elindultam kifelé.
Az ajtóba ketté váltunk Niall balra ment az őrök után én pedig jobbra Harry felé.Lassan és halkan lépdeltem.Mikor oda értem ahhoz a teremhez ahol Harryt tartotta fogva a volt barátnőm kicsit megtorpantam.Hallottam egy kiálltását.
-Úgysem kaptok el!!!!-hangzott nialltől valahol jó messze!
Az egyik őr lépett be a terembe a másik ajtón így én nem buktam le.
-Hé segítség kéne!nem tudjuk elkapni a szőkét!-mormogta.
clair felkapta a fegyvert és mérgesen elindult mögötte pedig a nagydarab is kis cammogott.Oda futottam Harryhez.
-Harry!Minden rendben?-kérdeztem mikor megláttam rajta a karcolásokat.
-Igen.-válaszolta majd jó szorosan átölelt miután eloldoztam a kötelet.
-Úgy megilyedtem!-mondtam miközben a kezeit szorongattam.
-ne félj nem lesz semmi baj!-nyugtatott de most keressük hívjuk a rendőröket és keressük meg Niall-t.
Elindultunk közben pedig szóltunk a rendőrségnek is akik azt mondták gyorsan kijönnek.
Meg is találtuk Niallt hamar.Egy falhoz szorították hozzá és egy pisztolyt szegeztek feléje.
Harry nem gondolkozott rögtön oda futott hozzá és elállt pont amikor a golyót kilőtték.
-NEE!!!-sikoltottam.
Harry össze roskadt és a kezét fogta.Közben befutottak az őrök is és egy pár jól begyakorolt fogással ledöntötték a nagy mamlaszokat és lebilincselték őket, majd azonnal hívták a mentőket.harry kezét találta el a halálos golyó.
Harryvel maradtunk mind végig amíg a kórházba beért a mentőautó.Ott gyorsan bevitték őt a műtőbe.Idegesen vártunk ott kint.
Körülbelül fél óra várakozás után megszólaltam.
-niall!tudom hogy nem most kéne de mi volt az a....tudod....!-mondtam majd a széket kezdtem el birizgálni.
-Én nem tudom.-mondta kicsit halkan.-Nem tudom mi ütött belém.De mi lenne ha....
-...ha elfelejtenénk.-vágtam a szavába.
Ő bólintott egyet.Akkor kijött a műtő orvos és jó hírrel szolgált.
-Szerncsére nem ment olyan mélyre a golyó így sikeresen kitudtuk operálni és a kezének sem lett semmi baja, vagyis ha minden jól megy holnap délelőtt elhagyhatja a kórházi szobát.
Nagyon megörültünk ennek a hírnek.
Harry még aludt mikor kihozták a hordágyon és a szobájába vitték majd minket is oda vezettek. Leültem az ágya szélére és a kezembe fogtam a még épp kezét.óvatosan simítgattam.
-Látom nagyon szereted!-mondta Naill.
-Igen!-válaszoltam majd ránéztem a lehunyt szem héjára.
Abban a pillanatban fel nyitotta gyönyörű zöld szemeit és mosolyogni kezdett.
-Ne félts!-mondta alig halhatóan.
Nagyon megörültem ennek hogy végre felébredt.
-Harry többet ne csináld velem ezt!-mondtam majd ráborultam a mellkasára.
Niall is oda jött.
-Köszi haver!Nélküled már halott lennék!-mondta majd ő is megölelte.


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése