2012. szeptember 17., hétfő

33.rész

33.rész
Lelki gyöngyök


Olyan meghitt volt és csodás ahogy ott öeletük harryt.Eztcsak az szakítottam félbe amikor belépett egy orvos és mögötte több rendőr is gyülekezett!
-Jó napot!-köszöntöttük őket minden.
-Nos jó hirrel szolgálhatok én is és azt hiszem a rendőrök is.-mosolygott a szakállas orvos.-Az biztos már hogy jól sikerült a műtét és holnap már el is mehetsz de ma estére még ittbent kell maradnod.
Mind a hárman egymásra néztünk és nagyon emgörültünk a hírnek.
-Mis is jó hírt hoztunk.-modták a kék ruhások.-Elkaptuk a lányt és a bandáját.Jah és még valami!Megtaláltuk az össze rejtett kamerás felvételt a mai nap délelőtjéről!Itt vannak meg is nézhetitek őket!
Azzal oda rakott elénk egy laptopot!Elkezdték játszani a videókat.Végig néztük először azokat amikor még mi nem voltunk bennt.Majd következtek a folyosós videók.
-Elnézést hogy félbe szabom!De az összes videó megvan amit csak felvettek a kamerák?-kérdezte Niall kicsit idegesen, én nem értettem mért.
-Igen!Egytől egyig mind!-válaszolta határozottan  a rendőr.
Niall ám nézett és akkor már értettem mért kérdezte ezt.
Lassan oda értünk ahhoz a részhez amikor Niall meg csókolt.
harry meredten nézett a képernyőre.Rápislantottam de tudtam hogy ez most nem a legmegfelelőbb alkalom volt erre.Niall hátrálni kezdett de Harry visszahúzta a pólójánál fogva.
-Mi a francot jelentsen ez?-kérdezte mérgesen, majd rám nézett szúrós szemmel.
Csend lett.A rendőrök és az orvosok halkan kilépdeltek a szobából.Igazán díjaztam az öteltüket.Elég parába volt mert hát megérteném ha Harry nem bocsájtana meg nekem többet, de én nagyon szeretem és ezt nem tudnám elviselni.
-Harry!Hidd el ez nem az aminek látszik!-mentegetőzött Niall.
-Hát akkor mi?Talán csak a kaja maradékot kerestétek egymás száján?vagy?
-Hidd el.....-kezdtem mondani.-.....Nem!Nem tudok hazudni.Sajnálom Harry!Nem tudom mi ütött belénk!
-Nem tudod?Hát én igen!Megcsaltál!
.nem Harry!Ez nem így van!Én csókoltam meg őt, de nem tdom mért tettem és hidd el nagyonm megbátam bocsájts meg nekem haver.
-Én az életemet kockáztatom érted és ez a hála!mondhatom szép!-Harry hirtelen felállt és úgy ahogy volt kiszedte az inflúziókat és kiszaladt a folyosóra.Ránéztem Niallre majd úgy láttam jónak ha Harry után szaladok.
-várj már!Nem tudnánk ezt megbeszélni?-kérdeztem.
-Nincs ezen mit megbeszélni!-kiáltott.

*Harry szemszöge*
Iszonyú dühös lettem rájuk.Hisz úgy hiszem senki nem érdemli ezt meg.
Elkezdtek folyni a könnyeim és csak futottam a kórházi folyosón.
-Harry kérlek!-kiáltott utánam, de ezek a szavak nem hatottak meg.
-haggyál.-kiáltottam vissza.
Akkor egy hatalmas koppanást hallottam.Visszanéztem és láttam hogy Lott ott fekszik a földön.valószínű elcsúszhatott a vizes padlón.Arra vártam hogy felkel és tovább fut utánam,de ez nem történt meg.Lottie még mindig csak ott feküdt és nem mozdult.legszívessebben tovább rohantam volna és ott hagytam volna, de valami visszatartott s inkább közeledtem feelé.
-Minden rendben?-kérdeztem mire ő felemelte a fejét.A szemébe fájdalom csilogott és könnyek csurogtak az arcán, majd megrázta a fejét.
ijedten lehajoltam hozzá majd a karjaimba vettem és gyorsan szaporáztam a lépteimet vele míg nem egy orvossal nem találkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése