2012. szeptember 18., kedd

34.rész


34.rész
Este van....

*Harry szemszöge*

Szinte el is felejtettem hogy haragszom rá.Annyira megsajnáltam ott a karjaimba.Mentem az orvos után míg nem egy szobához nem értünk.Leraktam óvatosan az ágyra és csak kérdőn néztem az orvosra.
-Valószínüleg csak elájult és 1-2 órán belül felébred.-mondta majd kisétált.
Néztem egy darabig hol a csukott szemét hol a szájait.Megsímítottam szép haját.Akkor jutott eszembe Niall.Ó a francba!gyors futásnak eredtem de nem kellett sokáig futni mert 2 szobával arébb megtaláltam ahogy az ágyon ül és fogja a fejét.
Először még megfolytani akartam de ahogy közeledtem hozzá hallottam hogy sír.
Rám nézett könnyes szemekkel és azt mondta:
-Sajnálom!
Mélyen elgondolkodtam és rájöttem ő a haverom, Lott pedig az egyetlen olyan lány akiért most életemet adnám.
-Nincs harag haver!-mondtam majd megveregettem a hátát.
Hirtelen felcsillant a szeme.
felállt és átölelt.
-hozzak valami kaját neked?megyek a nando's-ba.-mondta-Várj! Hol van Lott?
-A másik szobába!-mondtam-Hozhatnál valamit,rád bízom mit csak ehető legyen!-mondtam majd kisétáltam a másik szobába.Mivel az én szobámba még volt egy üres ágy átvittem Lottot és én is lefeküdtem.Lassan el is aludtam.

*Lott szemszöge*
Mikor felébredten ijedten néztem körül.Nemem lékeztem nagyon semmire.Az volt az utolsó emlékem hogy futok Harry után.Megláttam hogy a mellettem lévő ágyon Harry fekszik.Elnéztem az ablak irányába már kicsit sötétedett de még nem volt egészen este.Fel akartam kelni de éreztem hogy úgy fáj a fejem hogy mozdulni sem bírok ezért csak lassan próbálkoztam megmozdulni.Oda vánszorogtam Harry ágyához aki éppen akkor nyitotta ki a szemeit.
-nem haragszom!-suttogta.
Ennek  két szónak nagyon megörültem mert éreztem hogy komolyan gondolja.felült az ágyra majd megcsókolt.
Rá mosolygotam.Éppen Niall nyitott be az ajtón.
-Skacok!Hoztam kaját!-üvöltött.
-Niall!Nincs már vége a látogatási időnek?-kérdezte Harry.
-De de beszöktem.-nevetett mint egy hat éves.
Mi is nevettünk egyet majd enni kezdtünk.
-Jó ez a kaja!-mondta Niall.
-neked minden kaja jó!-vágtam neki vissza.
Miután minden elfogyott Niall távozott tőlünk.gondolom megint kiszökött.
lefeküdtünk az ágyainkra.Elég hűvös volt a szobába.Sőt inkább hideg.Vacogtam.
-Fázol?-kérdezte harry
-Ahha-mondta remegve.
-Én is.-jelentette ki suttogva majd felállít és átjött hozzám.bebújt a takaró alá maajd hozzám bújt.
-Így már jobb.-mondtam és megöleltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése