2012. szeptember 19., szerda

35.rész

35.rész
Több szalag egybe fonódva

Így aludtunk el.Nagyon kellemes volt.Egyátalán nem fáztam már.
Arra ébredtem hogy az orvos nyitott be a szobába.Elég furcsán nézett ránk.Harry még csak most nyitotta fel szemeit.Gyorsan felállt és át ment a másik ágyra és olyan természetesen köszönt az orvosnak mintha misem történt volna.Belőlem kitört a röhögés amikor ránéztem arra a komolyt játszó fejére.Ő rám nézett és azt súgta shhh.Erre mégjobban nevetni kezdtem majd betapasztottam a kezemmel a számat és bólintottam egyet.
-Jó hírrel jöttem!A vizsgálatok alapján a ma délelőtt folyamán elhagyhatod a kórházat.
Az orvos elment.Mi pedig össze szedtük a cuccainkat és a bejárathoz közelítettünk.Akkor szembe jöttek velünk a többiek, és én is és Harry is forró öleléseket kaptunk a többiektől.
-Többet ne csináljatok ilyet!-fenyegetőzött Louis.-jajj hülye kis HArry-m.-mondtam amjd megveregette a hátát.
Kisétáltunk majd érzékeny búcsút vettünk egymástól, mivel Harrynek menni kellett próbálni.Megbeszéltük hogy este a koncert előtt még találkozunk.Elindultam haza felé.Repdestem az örömtől, és megpróbáltam össze rakni a történteket, de nem tudtam felfogni.Ahogy sétáltam a hoszzú fagyizós utcán......Mi csak így hívjuk....egyszer csak megláttam egy csapat tinit akik engem néztek elég feltűnően, és valamit suttogtak
-Elnézést segíthetek?-kérdeztem mikor már elég közel voltam hozzájuk.
-Ömm csak azon gondolkoztunk hogy tényleg te vagy Harry új csaja?-kérdezték.kicsit megörültem mert mindenig az volt a vágyam hogy idegenek is felismerjenek az utcán, de ami után következett az már nem igazán tetszett.Sőt mondhatjuk utáltam azokat a perceket.
-Ignen én vagyok!-mondtam kicsit izgatottan.
-Ugye tudod hogy egy álmunkat tetted tönkre ezzel?-mondták felháborodtan.
-Kapjuk el!-kiáltottak egyszerre.
Gyors futásnak eredtem, de utolértek és be szorítottak egy zsák utcába.Kétségbe esetten néztem körül.Elakartam futni vissza felé de ők az utamat állták.Elszakították a karkötőmet és a pulcsimat.És kitépték néhány hajszálamat is mire sikerült meglógnöm közölük.idegesen sétáltam haza felé.Gyorsan szaporáztam lépteimet míg nem az ajtónkhoz értünk.Előhalásztam a kulcscsomómat majd berontottam a nappaliba.Anyu kérdően nézett rám.
-hát veled meg mi történt?-kérdezte majd oda szaladt hozzám.
-Ááá különössebben semmi csak az hogy egy híres barátnője lettem.-mondtam és a könnyeimet folytottam vissza mert eléggé fájtak a karmolás nyomok.
-hát te tudod, nem az én dolgom, de örülnék ha makd megismerhetném közelebbről is ezt a bizonyos híres barátodat.
Bólintottam de el sem tudtam képzelni mit akar anyum Harrytől...Lehet olvasta a cikkeket.Jót röhögtem magamban madj felcammmogtam a szobámba.Magamhoz öleltem benny-t.Elővettem a laptopom ,majd miután megláttam hogy Lexy és Dinah is fönn van, vebkamerázni kezdtem velük.
-Nem fogjátok elhinni mi történt velem!-mondtam, majd mindent elmeséltem kivéve a niall-es ügyet.
Miután végeztem élémény beszámolmmal a csajok meglepedten néztek majd röhögni kezdtek.
-Hát még csak 3 napja vagy távol tőlünk de már is ennyi minden történt veled.Várjuk már hogy vissza gyere.Tényleg a fiúkkal jössz majd vissza?-kérdezték
-nem!mert a fiúk már holnap vissza mennek én meg csak a hét végén.-mosolyogtam rájuk.
-Kicsim gyere vacsizni!-kiáltott fel anya.
-nah csajok most mennem kell majd még leszek csak hát koncert lesz!-mondtam majd kikapcsoltam a gépet és leviharoztam a konyhába.
-Anyu párolt zöldséget tálalt fel rántott sajttal.
-Jó étvágyat!-mondtuk egymásnak és elfoygasztottuk a kaját.
-Nah anyu most megyek koncertre!-nevettem és egy puszit adtam neki majd elindultam az ajtó féle.
Felhúztam a csukámat és kimentem az utcára ahol már Harry várt.A karjaiba ugrottam és megcsókoltam.
-Anyum meg akar ismerni majd!-moslyogtam.-Mi lene ha holnap nálunk ebédelnél?
-Remek ötlet!-mondta májd átkarolt és együtt mentünk a koncert helyszínére.
Megpillentottam azokat a lányokat a helyszínen aki szó szerint megtéptek.próbáltam elkerülni a tekintetüket.Még szerencse hogyén hátulról néztem a műsort.Mint mindig nagyon jó volt hallani a hangjukat.Először a One thing-et énekelték majd sorra a többi és végül az i want-ot.
Ezek után kérdésekre válaszoltak amiket twitteren küldetek nekik a rajongók, majd jött az autogramm osztás
***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése